18 Mayıs 2015 Pazartesi

"Yükselen Sözler" Nihayet...

Ben Kütahyalıyım. Mutaassıp ve aynı zamanda da modern bir aileden geliyorum. Kur'an'la iç içe büyüdüm. Zaman zaman gitgellerim ya da kafa karışıklıklarım olsa da sonunda hep tövbe edip doğru yolu bulmaya çalışmışımdır. Yıllarca din bilgimi ve ahlak kültürümü artırmak için elime geçen her kitabı okudum. Her videoyu izledim. Her hocayı dinledim.

Ammmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

"Yükselen Sözler" gibisini görmedim. O da nedir demeyin. Açıklayayım.

Cenk - Erdem
Gençliğim boyunca Power FM'de "Cenk-Erdem" olarak dinlediğim iki adam vardı. Gerçi adam demeye bin bir şahit lazım. İki geyik şahsiyet ve o ikisini gülmekten yarıla yarıla dinleyen ben :)))

İşte bunlardan Erdem, nasıl olduysa (gerçi onu da biliyorum ya) Hak yolunu bulmuş ve geçen Ramazan ayı boyunca TV8'de "Yükselen Sözler" adlı bir sahur programı yapmaya başlamıştı. Erdem'i o programda sunucu olarak görünce şaşkınlıktan gözlerim pörtlemişti. Hele bir de ne kadar muhteşem bir program yaptığını görünce gözlerim daha da bir pörtlemişti. Bizim kelle avcısı Acun Ilıcalı (lütfen Acun Bey bunu bir iltifat olarak kabul etsin.) Erdem Uygan'ın muhteşem dönüşümünü yakalamış ve ona program yaptırmıştı.

Erdem Uygan daha sonra Hilal TV'ye geçerek Pazartesi akşamlarımıza renk, ses, doku, koku, biliş, uyanış, diriliş, fark ediş vb. katmaya devam etti. Zira "Yükselen Sözler"de her Pazartesi muhteşem bir konu ve konukla birlikte Allah'ın muhteşem ayetleri konuşuluyor. Yüce Kur'an hurafelerden ayıklanıyor. Yahudiliğin, Hıristyanlığın, şamanlığın, putperestliğin vb dinlerin yalan yanlış saçmalıklardan arındırılıyor. Sizi uydurulan dinden indirilen dine sevk ediyor. Kur'an ve faiz gibi, Kur'an ve şirk gibi, Kur'an ve helal gıda gibi son derece ciddi konular açık ve anlaşılır bir dilde konuşuluyor. Konular biz izleyicilere adeta hap gibi yutturuluyor. Hele bir de Erdem'in o esprili tarzı da işin içine girince, offffffff... Tadından yenmiyor.

Müslüman olduğum için bir kez daha gurur duydum. Hatta belki de ilk kez gurur duydum, bilemiyorum :)))

Eğer siz de benim gibi realist bir arayış içindeyseniz (zira ben dinde romantik tarzın çok uzağındayım), çok iyi bir tercih olacağını düşünüyorum. 

Programın tüm bölümleri Youtube'a yükleniyor. Dilediğiniz zaman izleyin diye. Daha doğrusu izleyin diye. İzleyin yani. İzleyin... İzleyin... İzleyin... İzleyin... Lütfen izleyin... Mutlaka izleyin. N'olur izleyin...

Sözlerimizin yükselmesi dileğiyle...

Hayata İyi Seyirler... 

P.S. Kim izzeti istiyorsa, artık bütün izzet Allah'ındır. Güzel söz O'na yükselir. salih amel de onu yükseltir. Kötülükleri tasarlayıp düzenleyenler ise; onlar için şiddetli bir azap vardır. Onların tasarladıkları boşa çıkıp bozulur. (Fatr Suresi 10. Ayet)

8 yorum:

esira dedi ki...

bu kaliteyi böyle harika anlattığınız için teşekkürler, tercüman olmuşsunuz bizlere..

Adsız dedi ki...

Güzel insanı güzel insan anlatınca ne de güzel oluyormuş... Anlatana da anlatana kaynak olana da tebrikler...

Yusuf AKDOĞAN dedi ki...

Ne de güzel anlatmışsınız, Kaleminize sağlık. Erdem Uygan takipcisi ve yükselen sözler izleyicisi en önemlisi Müslüman biri olarak bu güzel yazı çok hoşuma gitti. Selametle,Mutlulukla..

ahmetteke dedi ki...

Elbette benim de bolca nitelik ve nicelikler bulduğum proğram.her proğramı sabırsızlıkla bayram bekler gibi bekliyorum.

ahmetteke dedi ki...

beğendiğim nitelik ve nicelikler olarak çok istifade eddiğim bir proğram.diğer dini sohbet veya proğramlardan oldukça farklı.heranı dolu_dolu bir proğram .kuranla takip ediyorum,hikaye_menkıbe_darbımesel değil ayetlerle kalblerimizi sadırlarımızı buluşturan birproğrm.53 yaşındayım ilk defa böyle ayet hakikatleriyle yapılan proğramlara şahitlik ediyorum.teşkrlr

ahmetteke dedi ki...

beğendiğim nitelik ve nicelikler olarak çok istifade eddiğim bir proğram.diğer dini sohbet veya proğramlardan oldukça farklı.heranı dolu_dolu bir proğram .kuranla takip ediyorum,hikaye_menkıbe_darbımesel değil ayetlerle kalblerimizi sadırlarımızı buluşturan birproğrm.53 yaşındayım ilk defa böyle ayet hakikatleriyle yapılan proğramlara şahitlik ediyorum.teşkrlr

M dedi ki...

''Müslüman olduğum için bir kez daha gurur duydum. Hatta belki de ilk kez gurur duydum, bilemiyorum :)))''demişsinya kardeşim, bizim içinde kardeşim. sizin gibi kardeslerimiz olduğu için rabbimize ne kadar hamd etsek az olur.

M dedi ki...

''Müslüman olduğum için bir kez daha gurur duydum. Hatta belki de ilk kez gurur duydum, bilemiyorum :)))''demişsinya kardeşim, bizim içinde kardeşim. sizin gibi kardeslerimiz olduğu için rabbimize ne kadar hamd etsek az olur.