21 Mart 2013 Perşembe

"Arabalar 3" Çıkacak Mı???

"Arabalar" (Cars) filmini onlarca kez izlemişimdir. Her iki filmi de. Hatta iki oğlum olduğu için her iki filmin de tüm karakterleri yaşıyor bizim evde. Şimşek Mcqueen, Mater, Fin Mcroket, vb. bizim evin evcil hayvanları gibi sanki. Bu yüzden 3. filmi hem dört gözle bekliyoruz (filmi çok sevdiğimiz için), hem de hiç istemiyoruz (yine bir sürü oyuncak araba almak zorunda kalacağımız için).

cars 3 fragman ile ilgili görsel sonucuHer ne kadar ikinci filmin reytingleri düşük olsa da Pixar bu işten öyle çok kar elde etti ki 2-12 yaş arası erkek çocuklarının %98'i Şimşek Mcqueen'li nevresimlerle uyuyor, Şimşek Mcqueen'li T-shirtler giyiyor, Şimşek Mcqueen'li bisikletlere biniyor, Şimşek Mcqueen'li dergiler okuyor...

Haberi benden duyun: Arabalar 3 filmi 17 Haziran 2017'de gösterime girecek. Bu kez Şimşek McQueen'i olgun bir karakter olarak izleyeceğiz. Görünüşe göre McQueen genç yarışmacılara kendini ispatlamak için yarışacak. Görünüşe göre Mater pek ortalarda gözükmeyecek. Onun yerine Toni ve DJ adlı karakterlerle tanışacağız.

Kısacası 2017'de çevir çevir "Arabalar 3" izleyeceğiz. Artık müjde mi, kara haber mi, siz karar verin.

Hayata İyi Seyirler...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

arabalar 3 ün çıkmasını heyecanla bekliyoruz

Adsız dedi ki...

ARABAL ŞİMŞEK MEKUİNİ ÇOK SEWİYORUM LÜTFEN ÇIKSIN ARABALAR 3 CARS 3

Adsız dedi ki...

arabalar 2 nin reytingleri baktığımda 100 üstünden 77 düşük sayılmaz ve bende bu sefer arabalar 2 deki karakterlerin gelişmesini bekliyorum fakat yönetmen john lasseter in gelecek filmi oyuncak hikayesi 4 müş arabalar tahminen 2016 demiştiniz oyuncak hikayesi 2017 ama bilgi için teşekkürler ...

Adsız dedi ki...

en sevdiğim animasyon filmi her ay 42 kere izliyorum 3 çıksın sosyal hayatla ilişkiyi kesip cars 3 izliyecem

Adsız dedi ki...

vallaha dünyanın en yi film tebrik ediyorum ben 2016 da cıkınca şok gecirdm evde tebrikler ve ben hergün bu flm izliyorum sıklınca vallaha eglenceli 4 gozle bekliyorum yıl zaten 2016 cıldıracaz herhalde bilmem

Adsız dedi ki...

şimşek mcquen çıksın ne olur 4 sonra

Unknown dedi ki...

Ay ve gün belli mi acaba ?

Unknown dedi ki...

Arabalar 3 2017 de çıkacak 2016 yalan

Unknown dedi ki...

16 haziran 2017

Unknown dedi ki...

16 haziran 2017

Unknown dedi ki...

Arabalar 3 2017 de çıkacak 2016 yalan

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.