14 Nisan 2016 Perşembe

"The Double" Gizem...

Bir film buldum ve izledim. Portalda epeydir gözüme takılan bir filmdi. Size filmden bahsedeyim.

Özet
2013 yapımı “The Double” adlı film karman çorman bir film. Türünü yazamıyorum yani. Hikayeye göre Simon tuhaf bir adamdır. İçe kapanık, ezik ve silik karakterin tekidir. Bir dahi olmasına rağmen iş yerinde bir türlü kendini ispatlayamamıştır. Hoşlandığı kızla aynı binada çalışmasına rağmen kıza gidip tek kelime edememiştir. Maaşıyla zar zor geçinmektedir. Bakım evinde yaşayan yaşlı ailesinin sevgisinden bile yoksundur. Hayat Simon'a bir oradan bir buradan vururken işe yeni alınan James sayesinde birden işler değişir. Çünkü James, Simon'a tıpatıp benzeyen diğer adamdır.

Künye
Filmde Simon da James de Jessie Eisenberg tarafından canlandırılıyor. Her oyuncunun hayalindeki rol. Tek film, iki karakter. Film ayrıca Dostoyevski'nin bir eserinden uyarlama.

Yorum
Filmin atmosferi çok değişik. Gerilim ve gizem yüklü bir film. Eisenberg'in oyunculuğu da eyvallah. Ama filmin gidişatı da sonu da çok bayat. Bunun gibi çok film var artık piyasada. O yüzden izlemeseniz de olur.

Hayata İyi Seyirler...


P.S. Ekranda Jessie Eisenberg'in olduğu hiç bir sahneyi izleyemiyorum. Adamın suratı o kadar ilginç ki filmlere odaklanamıyorum. İzlesem de anlayamıyorum. Kafam karışıyor. Nereden çıktı bu adam :)))

Hiç yorum yok: