7 Temmuz 2015 Salı

"Son Kale" Bir Robert Redford Filmi...

Hani bazen bir filmi izlersiniz. Ama ikinci kez izlemek bir daha hiç içinizden gelmez ya. İşte ben öyle bir filmi ikinci kez izledim ve "keşke izlemeseydim" dedim. Hadi şu filme bir bakalım.

Özet
2001 yapımı "Son Kale" (The Last Castle) adlı film bir hapishane filmi. Hikayeye göre General Irwin, Vietnam savaşı sırasında komutanların emirlerine karşı gelmiş ve bunun bedelini sekiz asker canlarıyla ödemiştir. Irwin ise tutuklanmış ve asker hapishanesine yollanmıştır. Ancak bu hapishane sanki hapishane değil, hapishane müdürü komutan Winter'ın işkence ve ölüm yuvası gibidir. Mahkumların tamamı Winter'dan yaka silkmiştir ancak ondan nasıl kurtulacaklarını bilememektedirler. İşte onları bu dertten kurtarmaya soyunacak kişi, Irwin olacaktır. 

Künye
Filmde General Irwin'i Robert Redford oynuyor. Hapishane Müdürü Winter'ı ise James Gandolfini canlandırıyor.
  
Yorum
Film, daha önce izlediğim ama niye beğenmediğimi bir türlü anlamadığım bir filmdi. Şimdi anlıyorum. Filmde çok saçma sahneler var. Anlamsız anlamsız idealler var. "Yok artık" dedirtecek aksiyon sahnelerinden (patlamalar ya da kazalar gibi) burnu bile kanamadan çıkan adamlar var. İşte o yüzden beğenmedim. 

Size katacağı bir kaç bir şey var tabi, tamamen boş değil. O yüzden izleyin. ama iki kere izlemeyin.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: