21 Mart 2016 Pazartesi

"Sindirella" Bir Peri Masalı...

Çocukluğumuzun masalı...

Özet
2015 yapımı "Cinderella" (Sindirella) adlı film fantastik türde. Hikaye bilindiği üzre Sindirella'nın anneciği apansız ölünce babası iki çocuklu dul bir kadınla evlenir. Sindirella'nın babası da apansız ölünce üvey anne kişilik değiştirir ve zavallı kızı kül kedisine çevirir. Çok uzatmaya gerek yok...

Künye
Filmde ünlü isimler var. Gençleri geçiyorum. Özellikle üvey anneyi oynayan Cate Blenchett çok başarılı. Kendisini çok sevmeme rağmen Helena Bohnam Carter'a İyilik Perisi rolünü yakıştıramadım. 

Yorum
Film En İyi Kostüm Dalında Oscar'a adaydı. Gerçekten de kızın elbisesi bulut gibiydi. Çok güzeldi. Film de çok güzeldi. Bence artık bir 20-30 sene Sindirella filmi çekilmez. Bir masal için ayet güzeldi yani.Çok emek çekilmiş. İzleyin. İzletin.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Bu arada bu masaldaki bir mantık hatası çocukluğumdan beri beni kemiriyor. Gece saat 12.00'den herşey eski haline geri dönüyor da neden o cam ayakkabı eski haline dönmüyor??? Oh be içimde kalmadı; söyledim :)))

Hiç yorum yok: