24 Ekim 2016 Pazartesi

"Warcraft" Gamerlara Gelsin...

Strateji oyunlarına aşinayımdır -bayan olmama rağmen. Yıllarca FRP oynadım ve ekibin 23. seviyeden üyesiydim. Askuta adlı hırsız hobbiti ve İlmara adlı büyücüyü yıllarca yaşattım. Grubun gıcık DM'ine rağmen. Oyunun kurucusu gıcık DM sürekli bize ölümcül tuzaklar kurardı. Çoğu zaman senaryo baştan belliydi. Sonunda hepimiz ölüydük. Ama yine de zevkle oynardık. Çok güzel yıllardı o yıllar. Hey gidi hey...

Aynı yıllar Diablo, Starcraft, Warcraft derken bir sürü oyun türedi. Hepsi birbirinden güzel bir sürü strateji oyunu. Bir kısmına film de çekildi. Ama hepsi birbirinden berbattı.

Ama bir tanesi var ki daha bir kaç önce gösterime girdi ve gaet güzeldi. Hadi şu filme bir bakalım.

warcraft the beginning ile ilgili görsel sonucu
Azeroth
ÖZET
2016 yapımı “Warcraft: The Beginning” adlı film fantastik türde. Hikayeye göre Azeroth adlı Orc kralı zalim kralın tekidir. Her şeye kadir olmak arzusuyla hem halkını hem de insan ırkını ezip geçmektedir. Azeroth, kullandığı Gul'Dan büyüsü sayesinde hem güce hem de hem de uzun bir ömre hükmetmektedir. Ancak bu büyü doğayı da öldürmektedir; diğer halkları da. Hiç kimse onun gücüne ve kullandığı büyüye karşı çıkabilecek cesarete sahip de değildir. Şu durumda yapılacak bir tek şey vardır. Orc'ların ve insan ırkının gizli ittifakı...

Künye
Filmde pek çok tanıdık isim var hiç biri tanıdık gibi görünmüyor :)))

Yorum
Genellikle oyunların filmleri beğenilmez. Ama bu, çok güzel. Üstelik 3D izlendiğinde bir harika.

Öğrendiğim kadarıyla oyunu bilenler filmi zevkle izlemişler. Ancak senaryodaki ters köşe durumundan bazıları rahatsız olmuş.

Oyunu hiç bilmeyen biri olduğum halde ben de kolaylıkla izledim ve çok beğendim. Eğer fantastik seviyorsanız; mutlaka izleyin derim.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: