30 Mart 2013 Cumartesi

"Umudunu Kaybetme"

"Aşk Doktoru" (Hitch) filminden beri Will Smith'i çok seviyorum. Dün TV'de beyefendinin bir filmine daha denk geldim. "Hadi" dedim "Imdb'den reytinglerine bakayım da öyle izleyeyim." Bir baktım reytingleri bayağı yüksek. "E hadi izleyeyim o zaman" dedim ve dar bir vakite sıkıştırarak izledim ve memnum kaldığımı belirtmek isterim. Size izlemenizi tavsiye ettiğim filmden bahsedeyim.

2006 yapımı "Umudunu Kaybetme" (The Pursuit of Happiness) adlı filmdeki Chris Gardner (Will Smith) evli ve bir çocuk babası bir pazarlamacıdır. Chris, iyi bir baba ve iyi bir kocadır ancak maalesef iyi bir pazarlamacı değildir. Chris ve eşi bu yüzden şiddetli geçim sıkıntısı çekmekte, bu da şiddetli geçimsizliğe neden olmaktadır. Birikmiş trafik cezaları, vergi borçları, ev kirası, çocuğun okulu vesaire derken karısı Linda evi terkeder ve ayrılma kararı alır. Ancak Chris bu kez daha büyük bir sorunla karşı karşıya kalır çünkü çocuğun velayeti konusunda sıkıntı çıkmıştır. Chris'in, oğlunun velayetini alabilmesi için en önemli etken düzenli bir işe girmesi olacaktır. Chris varını yokunu ortaya koyarak bir borsa patronunun dikkatini çekmeyi başarır.. Artık herşey daha farklı olacaktır.

Will Smith bu filmde gerçek oğlu Jaden Smith'le birlikte rol alıyor. Dansta,oyunculukta ve müzisyenlikte kendini defalarca kanıtlamış olan Will'in oğlunun da aynı yeteneklere sahip olduğu çok açık. Jaden bu filmde çok şirin bir çocuğu oynuyor. Bu filmden bir kaç sene sonra Jackie Chan'le birlikte "Karate Kid"de de başrol oynamış, filmin müzikleri için de Justin Bieber'la "Never Say Never" şarkısına düet yapmış ve bir de klip çekmişti. Yani diyebiliriz ki yeni bir yıldız yetişiyor. Yolun açık olsun Jaden...

Hayata İyi Seyirler... 

Hiç yorum yok: