3 Mayıs 2013 Cuma

"Buz Devri: Dinozorların Şafağı"nı Özlediniz Mi???

Arkadaşlarla sohbet etmenin pek çok güzel yanı var ve dün bunlardan bir tanesine daha tanık oldum. Ne mi? Çok önceden bildiğin bir şeyi hatırlamak gibi. Eşim ve ben Buz Devri 3'ü sinemada izlemiştik. Oğluma Buz Devri 1 ve 2'yi defalarca izlettim. Ama 3'ü izletmek aklıma bile gelmemişti. İşte dün onu hatırladım ve akşam olunca hemen filmi bulup oğluma izlettim. E tabi kendim de izledim:)))

2009 yapımı “Buz Devri: Dinazorların Şafağı” (Ice Age: Dawn of the Dinosaurs)'a bir bakalım. Ellie, hamiledir. Mamut ailesine yeni bir üye daha katılacağı için tüm sürü heyecanlıdır. Ancak Manny herkesten daha heyecanlı ve endişelidir. Zira kendisi çekirdek aile kurmak istemektedir. Kendilerini dışlanmış hisseden Dieo ve Sid, sürüyü terkederler. Sid kendine yeni bir sürü kurmaya karar verir. Ne yapacağını düşünürken hiç ummadığı anda üç tane kocaman yumurta bulur ve yumurtalardan çıkacak canlıların annesi olmaya karar verir. Peki yumurtalardan ne mi çıkar? Dinozor. Sid tam da kendini onlara adamışken dinozorların gerçek annesi onları bulur ve Sid'den almaya çalışır. Sid yavrularını vermemek için inat edince ise Anne Dinozor Sid'i de alır ve kendi dünyasına tutsak eder. Onu oradan kurtaracak olanlar ise yine eski sürüsü olacaktır.

Şahsen “yer altında başka bir dünya” fikrini çok beğendim. Hele o dünyanın bir parçası haline gelmiş tek gözlü cesur gelincik “Bug”, dört filmdeki en favori karakterim.

Sid'in cinsel kimliği ile ilgili ise bariz bir sıkıntı var. Bir çocuk filmine böyle bir durumu hiç yakıştıramadığımı söylemek zorundayım.

Ama film çok güzel. Mutlaka izleyin.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: