26 Haziran 2015 Cuma

"Budala Dedektif" İki Komik Film...

Ben daha orta okuldayken bu filmlerin video kasetleri vardı bizde. Hem de dublajsız ve alt yazısız orijinal dilinde. Kaç kere izledim ve kaç kere güldüm aynı filmlere bilemiyorum. Şimdi çocuklarıma da izletiyorum ve hep birlikte gülüyoruz. Hadi şu filmlere bir bakalım.

Ace Ventura: Hayvan Dedektifi (1994)

Ventura bir hayvan dedektifidir. Kaçırılan yada kaybolan evcil hayvanları sahiplerine ulaştırarak geçimini sağlamaktadır. Kıvrak zekası sayesinde genellikle meseleleri kolaylıkla çözer. Ama süper kupa maçından hemen önce kaçırılan Kartanesi adlı maskot yunusu, Ace Ventura'yı biraz uğraştıracaktır.

Budala Dedektif Afrika'da (1995)

Ventura bu kez bir kunduzu kurtarmaya çalışırken başarısız olur ve kunduz ölür. Bir müddet inzivaya çekilen Ventura, Afrika'da kaçırılan çok kıymetli bir beyaz yarasayı bulmak üzere yola koyulur.

Künye
Her iki filmin de starı (benim de hayranı oludğum) Jim Carrey.

Yorum
* Bence birinci film ikinciden iyi. Ama her iki film de çok eğlenceli.
* Senaryoları da çok güçlü.
* Oyunculukları da çok güçlü. Reytingleri ise nedense orta karar. Ara sıra fantastik ögelere kaçtığı için muhtemelen.
* Bence mutlaka izlenmeli. Çocuklarınıza izletecekseniz, önce sizin izlemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: