19 Temmuz 2015 Pazar

"Malefiz" Çocuklar ve Büyümeyen Çocuklar İçin...

Gişede yapımcısına iyi kazandırmış ama beğenileri orta karar kalmış bir film izledim dün portalda. Hadi filme bir bakalım...

Özet
2014 yapımı "Malefiz" (Maleficient) adlı film fantastik türde. Hikayeye göre Malefiz perili bir doğada yaşayan cici bir peri kızıdır. Günlerini sırtındaki kocaman kanatlarıyla bütün gün oradan oraya uçup neşe saçarak geçirmektedir. Ormandaki herkes gibi o da mutlu mesut yaşayıp gitmektedir. Bir gün Malefiz, insan köyünden bir insanın perili köyde hırsızlık yaptığını duyar ve durumu anlamak için hırsızla tanışmaya gider. Hırsızın genç bir çocuk olduğunu gören küçük perimiz, genç çocuğa sırılsıklam aşık olur. Ancak zavallı ve saf Malefiz, bu aşkın bedelini çok ağır ödeyecektir. 

Künye
Filme Malefiz'i benim hayranı olduğum Angelina Jolie oynuyor. Bir de yanında simaen tanıdığımız bir kaç genç oyuncu. 

Yorum
Öyle zannediyorum ki "Oz Büyücüsü" gibi "Alice Harikalar Dünyasında" yani "Malefiz" gibi filmler iyi gişe yapıyor ve bu yüzden de bu lezzetteki filmlerin devamı gelecektir. Hele bir de kostümde Oscar'a aday oldu; tamamdır yani...

Peki güzel mi? Yani güzel. Ama çocuk filmi mi, yetişkin filmi mi bir türlü anlayamadığım türden. Yedi yaşındaki oğlum ve ben severek izledik. Hem de üst üste iki kere izledik. Bir daha çıksa yine izlerim. E siz de izleyin işte. Karar veremedim...

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: