18 Temmuz 2015 Cumartesi

"Bunraku" Bir Aksiyon ve Dövüş Filmi...

Film kanallarının birinde yatar ayak bir filme rastladım ve izlemeden geçemedim. Çünkü filmin başı acayip cezbediciydi. Son 25 dakikasına kadar zorlaya zorlaya izledim ama sonunda uykuya yenik düştüm ve devamını biraz önce bitirdim. Size filmden bahsedeyim.

Özet
Kötü Adam Nicola
2010 yapımı "Bunraku" adlı film bir çeşit aksiyon filmi. Hikayeye göre insanlık, icat ettiği silahlarla kendine o kadar zarar vermiştir ki savaşın birinde üç milyarı aşkın insan ölmüştür. Bu nedenle dünya liderleri bir karar alarak her türlü ateşli silahın ve kitle imha silahının yapımını ve kullanımını yasaklamıştır. Ancak bu durum bile vicdansız mafya babalarının dünya üzerinden silinmesine engel olamamıştır. Tüm çetelerin lideri olan soysuz Nicola öldürülmeden barışın gelme ihtimali de mümkün gözükmemektedir. Nicola'yı öldürmek içinse dünyanın iki farklı yerinden iki samuray kolları sıvarlar. Ancak ikisi de birbirinden habersiz ve bağımsız olarak...


Künye
Filmdeki samurayları Josh Hartnett ve Gackt oynuyor. Kötü adam Nicola'yı Ron Perlman ve samurayların akıl hocasını da Woody Harelson canlandırıyor. 

Yorum
* Filmde masalsı mı deseeeeem, çizgi romanımsı mı deseeeeem... Değişik bir hava var. Filmin bir efsaneden ilham aldığı düşünülürse bu durum normal gibi görünüyor. Sanki "Sin City" ye benzetmeye çalışılmış gibi ama maalesef başarılamamış.

* Oyunculuklar desen berbat. Hele baş rolü paylaşan iki oyuncunun ikisi de berbat. Şaşırdım doğrusu. Özellikle Josh Hartnett'in donuk ve tutuk performansı beni şoka soktu.

* Peki izleyelim mi derseniz. Pek tavsiye edebileceğim değil. Ama yine de siz bilirsiniz tabi.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Bunraku, Japon kukla kukla sanatıdır.
Bunraku

Hiç yorum yok: