14 Temmuz 2015 Salı

"Terminator: Genisys" Başa Döndük...

Bugün Ramazan ayının 25. günü ve ben yine, bir orucun 3 saatini sinemaya tutturdum. Hem de kime biliyor musunuz? Arnold Schwarzenneger'e :)))

Sinemaya gidince tuhaf bir durum fark ettim. Yıllar önce (yani ben öğrenciyken) elimde cips paketim; tırnaklarımda siyah ojelerim; altımda salaş kot pantolonum; yayıla yayıla izlediğim Terminatör filmlerini şimdilerde daha farklı izliyorum. Nasıl mı? Çocukları bakıcıya bırakıp, çiçekli gömleğimi üstüme takıp, sahurda da oruca niyet edip gidiyorum sinemaya... Nasıl ama? Komik Değil mi??? :)))

Evveeeeet beni bırakalım da gelelim filme... Arnold Schwarzenegger'in "Güzel bir senaryo olmazsa oynamam" dediği beşinci film şu sıralar gösterimde... Bakalım senaryo güzel miymiş...

Kyle Reese - John Connar
Özet
2015 yapımı "Terminator: Genisys" Hikayeye göre John Connor, çoktan direnişin lideri olmuştur. Ve artık kıyamet gününü engellemesine ramak kalmıştır. Direnişçiler John Connor'ın emriyle Skynet'in merkezine son bir baskın yapacak ve sonra da işi bitirecektir. Baskın yapılır; Skynet kapatılır. Ama Skynet son anda yine yapacağını yapmış ve Sarah Connar'ı öldürmek üzere geçmişe bir terminatör yollamıştır. Bu sırada John Connar'ın da eli armut toplayacak değildir. O da zaman makinesini çalıştırır ve geçmişe en güvendiği adamını yollar: Kyle Reese'i...

Künye
Filmdeki terminatörlerden birini tabi ki bizim Arnold oynuyor. John connor'ı ise Jason Clarke canlandırıyor. Sarah Connor ve Kyle Reese rollerinde ise Emilia Clarke ve Jai Cortney görülüyorlar. 

Filmin yönetmeni ise "Thor: Karanlık Dünya"nın da yönetmeni olan Alan Taylor.
Yorum
1) Filme gitmeden önce 1. ve 2. filme mutlaka tekrar atın. 3. ve 4. filmleri ise hiç izlememiş gibi yapın. Hatta mümkünse onları unutun. 

2) 1. ve 2. filmde yer alan en kenarda köşede kalmış karakterlerin bile isimlerini hafızanızda tutun. 

3) Beklentilerinizi düşürün. 

Bunlar objektif tavsiyelerimdi. Şimdi gelelim subjektif yorumlara:

1) Filmde dost düşman birbirine girmiş. Bize şok yaşatalım derken ayarlarımızla oynamaya kalkmışlar.

2) Film boyunca hiç sıkılmadım. Gayet eğlenceli ve bol aksiyonlu bir filmdi. Hatta bir iki sahnede tüylerim ürperdi. Bazen de yerimden zıpladım (3D etkisi)

3) Yine de bence evde DVD'den de izlense yeterli olacak bir film.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. "Geri Döneceğim..."

Hiç yorum yok: