2 Aralık 2015 Çarşamba

"Ölümsüz Polisler" Kapanmamış Hesaplar İçin...

TV'de zaping yaparken bir film gördüm ve sadece bir dakikasını izledim. Ve fakat o kadar kritik bir yerini izlemişim ki filmin tüm konusu o bir dakikanın içindeydi. Ben de filmi izlemeye karar verdim. Şimdi size de filmin o bir dakikasını anlatacağım.

Özet
2013 yapımı “Ölümsüz Polisler” (R.I.P.D.) adlı film fantastik bir aksiyon filmi. Hikayeye göre dfbkm^+%&%/)('^+oogfoğfgnkm ve bu yüzden Nick'in ortağı tabancasını çeker ve Nick'i öldürür. Bir anda kendini öbür dünyada bulan Nick hoş bir bayan polis tarafından sorgulanmaya başlar. Kadın polisin Nick'e bir teklifi vardır. Nick ya ölümü kabul edecektir; ya da dünyaya geri dönüp yargılanmaktan kaçan suçluları bulup adalete teslim edecektir. Nick düşünür; taşınır. Ölümü kabullenirse cehenneme gitme riskini de alması gerektiğini anlayınca dünyaya dönmeye karar verir. Tabi henüz kapanmamış hesapları da kapatmak Nick'in asıl hedefi olacaktır.

Künye
Filmde Nick'i Ryan Reynolds oynuyor. Kendisine Jeff Bridges ve Kevin Bacon da eşlik ediyor.

Yorum
Filmin konusu bence güzel. Ama film çok kötü. Animasyonlar ucuz. Ve yer yer tiksinç. Hikayenin sonu daha başından belli. Oyunculuklar desen Jeff Bridges hariç orta karar. Yani bence bir 10 yıl kadar sonra yeniden çekilmeli.

Kısacası filmi tavsiye etmiyorum. Tabi yine de siz bilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Kesinlikle çocuklarla izlemeyin!!!

Hiç yorum yok: