30 Mart 2016 Çarşamba

“The Hateful 8” Tarantino'nun En Kötü Filmi...

Tarantino'nun son filmini nihayet izleyebildik. Size de bahsedeyim...

Özet
2015 yapımı “The Hateful 8” suç filmi türünde. Filmde sekiz kişinin yollarının kesişmesi konu ediliyor.
      1) Marquis: Kelle avcısı
2)      Ruth: Kelle avcısı
3)      Kadın: Ruth'un yakaladığı kadın kelle
4)      At arabacısı
5)      Hancı
6)      Müşteri: General
7)      Müşteri: Gage
8)      Şerif

Künye
Filmde Marquis'i Samuel L. Jackson oynuyor. Zaten bu adam Tarantino'nun her filminde oynuyor. Hem de başrollerde. Ruth'u ise Kurt Russell canlandırıyor.

Yorum
1)      Marquis karakteri süperdi. Onunla ilgili flashbackler çok farklı bir hikaye ortaya koyuyordu. Onun hikayesinden ayrıca bir film bile çekilebilirdi. Bence arada kaynamış.
2)      Film çok uzun. Aşırı uzun. Uzuuuuun süren o Tarantino diyalogları yine var ama bu sefer gerçekten fazlasıyla uzun. Gereksiz yani.
3)      Filmin bir konusu yok. Konuya ortadan giriliyor. Ama tam olarak konu da yok. Daha doğrusu bir amacı, bir teması yok. Yok yani.
4)      İngilizce Öğretmeni olmama rağmen filmin çoğunu anlamadım. Ağır aksanlar ve abartılı argosu sebebiyle sanki İspanyolca ya da İtalyanca bir film izliyormuşum gibi geldi.
5)      Bence şu ana kadarki en kötü Tarantino filmi. İçim bayıldı. Yarıda bıraktım. Kalanını eşimden dinledim.
6)      Reytingi yüksekmiş. Ama ben tavsiye etmiyorum Yine de siz bilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...


Hiç yorum yok: