30 Mart 2016 Çarşamba

"Ninja Kaplumbağalar" Kötü Film...

Ninja Kaplumbağalar'ın benim için önemi büyüktür. Daha çocuk yaştayken hayatımın en güzel haberlerinden birini Ninja Kaplumbağalar izlerken almıştım :)) Anadolu Lisesi sınavlarını kazandığım haberini. Çocukluk işte...

Aradan yıllar geçti ve Ninja Kaplumbağaların filmi çekildi. İstemeye istemeye izledim tabi. Kafamdaki Ninja Kaplumbağa şemasına bir zarar gelmesini istemiyordum çünkü :))) Çocukluk işte...

Özet
2014 yapımı “Teenage Mutant Ninja Turtles” (Ninja Kaplumbağalar) bilim kurgu türünde. Hikayeye göre New York şehri, geceleri gizli bir el tarafından korunmaktadır. Bu durum her akşam ana haber bültenlerine konu olmaktadır. Fakat bir gün genç ve tecrübesiz bayan muhabir April O'Neil, New York'un aslında bir değil, birden fazla kişi tarafından korunduğunu farkeder. Meseleyi fena halde kafasına takan April daha sonra bunların insan bile olmadıklarını fark eder ve meslektaşlarına durumu anlatmaya çalışır. Elbette ki hiç kimse April'a inanmayacaktır. Ama April bu işin peşini bırakmayacaktır. Çocukluk işte :)))

Künye
Filmde April'ı Megan Fox oynuyor. Kaplumbağaları ise birbirinden yakışıklı dört oyuncu canlandırıyor ama hiç birinin ismini bilmiyorum :(

Yorum
Filmi izleyince kafamdaki şema gerçekten bozuldu. Çizgi filmlerdeki o güzelim hava gitti. Yerine adeta korkunç, ürkünç ve tiksinç yaratıklar geldi. Hele Sensei ıslak bir fare kadar iğrençti. Iyyyy :)

Schreder ve Brain'li çizgi filmlerini açın; bir ömür boyu izleyeyim. Ama film olmamış işte.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: