20 Mayıs 2016 Cuma

"Hotel Transylvania 2" İzleyin...


Hotel Transylvania'nın ilk filmini daha önce anlatmıştım. İkincisini de merakla beklemiştim sinemada izleme fırsatı bulamamıştım. Geçen hafta nihayet izleme fırsatı buldum ve size de bahsetmek istiyorum.

Özet
2015 yapımı “Hotel Transylvania 2” animasyon türünde. Hikayeye göre Dracula'nın biricik kızı Mayvis, ilk aşkı Johnatan'la evlenmiş ve bir de bebek sahibi olmuştur. Sevgi ve şevkat psikopatı Dracula dede, biricik torununun üstüne titremektedir. Ancak bir sorun vardır. Çocuk, normaldir. Yani vampir değildir. İnsandır. Bildiğin, normal, sıradan, dümdüz, senin benim gibi insandır. Dracula dede bu duruma bir türlü anlam veremez. Bu sebeple çocuğun vampir olması için tüm arkadaşlarını ve otel personelini seferber edecektir.

Künye
Filmin orijinal seslendirmesinde tanıdık oyuncular var. Ben Stiller gibi. Selena Gomez gibi.

Yorum
Film ilki kadar iddialı değil. Hatta fazlasıyla sıradan. Ama bir 10 dakikalık yeri var ki eğitim sistemindeki küresel gerilemeye çok iyi dikkat çekmiş. Açıkçası bir öğretmen olarak en çok hoşuma giden sahneler o sahneler oldu.

Filme son 10-15 dakikada giren bir karakter var. Dank diye giren bir karakter. Bence filmin en başında o karakter mutlaka çalışılmalıydı. O kısım olmamış.

Peki izleyelim mi? Evet. Tabi. Sonuçta yine çok eğlenceli. Eminim çocuklarınız da çok beğenecek. Siz de çok beğeneceksiniz.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: