10 Haziran 2016 Cuma

"Kara Düzen" Suç Filmi...

Ramazan ayı, oruç ayı. Günler uzun, geceler kısa. Ben de evi sinema salonuna çevirdim. Yakında izleyecek bir şey bulamayacağım muhtemelen :) Size yeni izlediğim bir filmden bahsedeyim.

Ramazan ayı, oruç ayı. Günler uzun, geceler kısa. Ben de evi sinema salonuna çevirdim. Yakında izleyecek bir şey bulamayacağım muhtemelen :) Size yeni izlediğim bir filmden bahsedeyim.

Özet
2015 yapımı “Kara Düzen” (Black Mass) adlı film bir suç filmi. Hikayeye göre Jimmy, Boston'lı küçük çaplı bir sokak gangsteridir. Aslında Jimmy'nin gözü yükseklerdedir. Korkmadan adam öldüren, uyuşturucu satan, büyük bir mafya lideri olmak istemektedir ama önündeki en büyük engel Bostn'ı ele geçirmiş olan İtalyan mafyasıdır. Bir gün Jimmy'ye Connolly isimli bir FBI ajanından bir teklif gelir. FBI ajanı Connolly, Jimmy'den İtalyan mafyasını çökertmek için yardım istemektedir. Yani muhbirlik yapmasını istemektedir. Jimmy teklifi değerlendirir ve kabul eder. Tabi Jimmy'nin aklındaki B planından Connolly'nin haberi yoktur.

Künye
Filmde Jimmy'yi Johnny Depp oynuyor. Beyefendinin çok iyi bir oyuncu olduğunu söylemek zorundayım. Jack Sparrow'u oynayan adamla Jimmy'yi oynayan adamın aynı kişi olduğuna inanmak zor.

Film gerçek hikayeden uyarlanmış bir film. Zaten filmden çok belgesele benziyor. O yüzden değişik bir film.

Diğer taraftan yavaş ve ağır bir film olduğunu da söylemek yerinde olur.

Ama suç filmi olarak değerlendirdiğimizde güzel bir film denebilir. Ben izlemenizi tavsiye ederim.

Hayata İyi Seyirler...


Hiç yorum yok: