10 Haziran 2016 Cuma

"In The Heart Of The Sea" Moby Dick'e İlham Veren Hikaye...

Eşim denizi sever. Deniz filmlerini sever. Denizle ilgili her şeyi sever. Bense denizi sevmem. Çünkü denizde midem bulanır. Deniz filmlerini de pek sevmem. Çünkü pek anlamam. İskele ne taraf, sancak ne taraf; onu bile bilmem. Ama bir denizcilik filmi izledim ve hoşuma gitti.

Özet
2015 yapımı “In The Heart of The Sea” (Denizin ortasında) adlı film fantastik bir macera filmi. Hikayeye göre genç bir yazar olan Wishaw, iyi bir hikaye arayışındadır. Yıllar önce Essex gemisinin başından geçenler de kulağına çalınmamış değildir. Wishaw bu hikayenin peşine düşer ve geminin mürettebatından Holland'a ulaşır. Holland inatçı bir yaşlıdır ve hikayeyi anlatmak istemez ama karısının ve Wishaw'un ısrarlarına dayanamaz. İşte Moby Dick'e ilham veren balina avı efsanesi böyle başlar.

Künye
Filmde tanıdık isimler var. Chris Hemsworth ve Cillian Murphy bunlardan en ünlü olanları.

Yorum
Filmin tek bir anında bile sıkılmadım.

İnsan psikolojisini ve insan ilişkilierini çok güzel yorumlamış bir film.

Görsel efekler doyurucu. Dönem filmi olması sebebiyle kostüm, makyaj, saç ve dekorlar epeyce emek istemiş.

Senaryo da çok basit ve çok leziz.

Ben filmi çok beğendim. Macera filmi arıyorsanız, siz de izleyin.


Hayata İyi Seyirler... 

Hiç yorum yok: