8 Ağustos 2016 Pazartesi

"Geym Of Bizans" Bir Gani Müjde Komedisi...

Güzel ülkem...



Bu da benim güzel oğlum...



Cümleten geçmiş olsun. Allah devletimize zeval vermesin inşallah...

Zannetmeyin ki hiç bir şey izlemiyorum. İzliyorum izlemesine de güzel ülkemdeki film kadar film değil hiç bir film...

Yine de komik bir film yakaladım. Size de bahsedeyim.

Özet
2016 yapımı "Bizans Oyunları" (Geym of Bizans) adlı film tarih filmlerini trolleyen bir komedi filmi. Hikayeye göre Ayçörek Hatun bileği bükülmez gözüpek bir Maya kadınıdır. Gençliği ve güzelliği de buna eklenince tüm bekarların gözdesi haline gelmiştir. Ancak Ayçörek Hatunun gözüne girecek mert biri henüz çıkmamıştır. Ta ki soysuz Bizans'ın soylu oğlu Adonis'le karşılaşıncaya kadar. Tam ikisi arasında derin bir aşk başlarken Bizans'ın barışçıl Kralı ölür ve başa geçen yeni hükümdar Mayalar'a da kendi halkına da dünyayı dar edecektir. Ayçörek ve Adonis ise bu süreçte hem birbirlerine hem de kendi halklarına yardım etmek için ellerinden geleni yapacaklardır. 

Künye
Filmde bol miktarda ünlü oyuncu var. Saymakla bitmeyeceği için başrolleri vereyim. Tuvana Türkay ve Tolga Sayışman... İyisi mi ben sadece yönetmenin reklamını yapayım: Gani Müjde. Beyefendi Kahpe Bizans'ı da çekmişti.

Yorum
Film Kahpe Bizans'tan kat kat iyiydi. Kahpe Bizans'ta çok fazla ünlü vardı ve hepsinin yüzü eskimişti. O yüzden o filme hiç ısınamamıştım ben.

Ama bunu çok beğendim. Espriler çok yaratıcıydı. Duygusallık masumdu. 

Kolay anlaşılır ve duru bir filmdi. Bol küfürlü bir film için duru demek ne kadar doğrudur bilmiyorum ama :)))

Peki izleyelim mi? İzleyin tabi. reytinglere bakmayın. İzleyin. Ben çok beğendim. Umarım siz de beğenirsiniz. 

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Güzel ülkemin filmlere konu olacak halleri inşallah en kısa zamanda düzlüğe çıkar. Şimdilik Allah'a emanet olun...

Hiç yorum yok: