27 Ağustos 2016 Cumartesi

"Zor Biraderler" Naif Bir Aksiyon Komedi...

Kevin Hart'ı tanır mısınız? Amerika'da çok tutulan bir komedyendir. 2016 Oscar töreninde 2017 törenlerinin sunucu olacağı ilan edildi. Beyefendi sahneye çıkıp hem kendini tanıttı; hem de küçük bir stand-up gösterisi yaptı. Dürüst olmak gerekirse berbat bir gösteriydi. Kendisi de dahil herkes bu duruma şaştı kaldı. İnşallah törene kadar güzel bir gösteri hazırlar ve kendini tekrar kanıtlar. Kendisine bol şans diliyorum.

Beyefendinin iyi hasılat yapmış filmlerinden birini izlemiştim. Size filmden bahsedeyim.

ride along ile ilgili görsel sonucuÖZET
2014 yapımı "Zor Biraderler" (Ride Along) adlı film aksiyon komedi türünde. Hikayeye göre Ben Barber (yani Kevin Hart), işsiz güçsüz ama dünya tatlısı bir adamdır. İşsiz güçsüzdür ama işi bilgisayar oyunları oynamaktır. Benin kız arkadaşı güzeller güzeli Angela bu duruma çoktan alışmıştır. Ancak bu duruma alışamayan biri vardır. Angela'nın abisi sert polis James. James Ben'e bir şartla "evet" diyeceğini söyler. O da Ben'in kendini ispatlaması olacaktır. İşte Ben James'in yanında polislik stajına böylece başlamış olur.

KÜNYE
Filmin yıldızları Kevin Hart ve Ice Cube. İkisi de gerçekten çok şekerler.

YORUM
Filmin komik olduğu söylenebilir. Aksiyon sahneleri de o derece güzel. İzlenir mi? İzlenir tabi. Hatta bu tür simple filmlerin takipçisi çok oluyor. 

Siz de böyle kafa yormayacak basit bir aksiyon komedi arıyorsanız; izleyin, gitsin.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Beğenirseniz "Zor Biraderler 2" de var :)))

Hiç yorum yok: