25 Mayıs 2017 Perşembe

"Halk Düşmanları" Çetrefilli Gangster Filmi Sevenlere...

Bir filmde birden fazla star oyuncu oynuyorsa ister istemez o film izleniyor. İzleyicisi çok oluyor olmasına da her zaman iyi bir film olduğu anlamına gelmiyor tabi. İşte öyle bir film var şimdi sırada. Yıldız oyuncusu bol; yıldızı düşük bir film...

ÖZET
2009 yapımı "Public Enemies" (Halk Düşmanları) adlı film bir polisiye ve suç ve dram ve kovalamaca filmi. Hikayeye göre 1930'lar Amerika'sında gangsterlerin yıldızı iyice parlamıştır. John Dillinger, Bebek Yüzlü Nelson ve Tatlı Çocuk Floyd üçlüsü Amerika'yı kasıp kavurmaktadır. En güvenli Amerikan bankaları bile soyguna uğramaktan kurtulamamaktadır. Bu azılı ve eli kanlı gangsterleri yakalamak da neredeyse imkansız gibidir. Zira polis merkezindeki ajanlar o kadar çaylak ve man kafadır ki tecrübeli gangsterler onları kolaylıkla atlatabilmektedirler. Ama Amerikan Polis Teşkilatı FBI, bu eli kanlı katillerden kurtulmaya and içer ve meseleyi halletmek için özel bir ekip kurar. Bakalım söz konusu masa, bu zorlu işi kotarabilecek midir???

KÜNYE
Filmde eli kanlı gangsterlerin başını Johnny Depp oynuyor. Polis merkezindeki dişli polis ekibinin başında ise Christian Bale görülüyor. Bunun yanında Jason Clarke, Gioanni Ribisi, Stephen Dorff ve Marion Cotillard gibi ünlüler de yer alıyor. Filmin gerçek hikayeden alındığını da unutmamakta fayda var. 

YORUM
Ben bu tür gangster filmlerini pek sevmiyorum. Takip etmekte zorlanıyorum. İsimleri karıştırıyorum. Kostüm, lakaplar, saç ve bıyıklar yüzünden adamların hepsini birbirine karıştırıyorum. Polis teşkilatındaki ahmakların ve hainlerin kim olduğunu bir türlü kavrayamadığım için kafam karman çorman oluyor.

Ama öyle zannediyorum ki bu tür filmleri çok seven bir izleyici kitlesi var ve 2 senede bir bu tür filmler çekiliyor. Eğer siz bu tür filmlerini seviyorsanız mutlaka izleyin. Çünkü bol miktarda ünlü oyuncu var ve hepsi de karakterlerinin hakkını veriyor. 

Yok eğer gençseniz ve benim kafadaysanız; aman uzak durun!!!

Hayata İyi Seyirler... 

Hiç yorum yok: