18 Ekim 2012 Perşembe

"Kırmızılı Kadın"ı İzlemeyen Var mı?

Biraz nostalji yapmaya ne dersiniz? Film sektöründe sayısız kere "aldatma" hikayesi izlemişizdir. Çoğu dramatik, bazıları da trajikomiktir. Ama bu kadar komiği var mıdır, bilemiyorum.

1984 yapımı "Kırmızılı Kadın"dan (The Woman In Red) bahsediyorum. Filmde evli barklı ve işinde gücünde bir adam olan Teddy'nin, kapalı otoparkta aniden etekleri uçuşan bir kadına gönlünün kayıvermesi ve sonrasında gelişen komik olaylar konu ediliyor. Zampara arkadaşların da Teddy'nin aklını iyice karıştırması sonucu adamımız, çok sevdiği karısına bir şey çaktırmadan macera aramaya kalkışıyor. Peki iyi aile babası Teddy, acaba karısını aldatmayı başarabiliyor mu? Yoksa yakalanıp ele güne rezil mi oluyor?

Bu eski ama şirin komedi defalarca izlenmeye değer. Filmin başrolünde Gene Wilder oynuyor. Şahsen o adamın tipine bile baksam gülüyorum. Rol yapmasına gerek yok. Türkiye'de de bir versiyonu çekilmiş olan filmin başrolünde Şener Şen oynuyordu.

Filmi izleyin. İzlediyseniz bile bir daha izleyin. Ben yıllar sonra izlediğimde bile ilk izledimdeki tadı aldım. Sizin de öyle hissedeceğinizden eminim.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: