31 Aralık 2012 Pazartesi

"Taxi 3"teki Noel Baba Çetesi Kim???

Hayatta bazen ilginç tesadüflere rastlanır. Bugün derse girdiğiim sınıfın birinde çok az öğrenci olduğu için (yılbaşı firarları) öğrencilerin film izleme taleplerine okey dedim. Bilgisayarımı açtım, film listeme bir göz attım, izletebileceğim tek film “Taksi 3” tü. Yıllar önce izlemiş olduğum filmin konusunun “Noel Baba Operasyonu” olduğunu, ancak filmin jeneriğini izleyince hatırladım. Yılbaşı için uygun bir film.

2003 yapımı “Taksi 3”e bir bakalım. Bizim şu şaşkın polis Emilien'in başı bu kez “Noel Baba Çetesi”yle dertte. 8 ay boyunca noel baba kıyafetleri giyip 37 soygun yapan ama hiç iz bırakmayan çete yüzünden hayatı kabusa dönen Emilien, özel hayatıyla ilgili çok ilginç şeyler de öğrenir. Emilien'in eski dostu Taksi şoförü Daniel de çete işi için Emilien'e yardım etmeye kalkınca komik bir aksiyon başlar.

Baştan söyleyeyim, filmde onlarca espiri yapılıyor, ama sadece bir kaçı güldürüyor. Neden olduğunu ben de anlamadım. İlginç değil mi? Ayrıca filmin bir de konuk oyuncusu var, sürpriz bir isim: Sylvester Stallone.

Bu filmi anlamak için ilk iki filmi izlemeniz gerekmiyor. Çünkü karakterler aşağı yukarı aynı, ama olaylar tamamen farklı.

Yürekten tavsiye edebileceğim bir film değil. Yapacak bir şeyiniz yoksa izleyebilirsiniz. O kadar.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: