8 Ocak 2013 Salı

Kahraman Köpek "Bolt" Aslında Kimdir???

Büyük oğlum sayesinde izlediğim onlarca animasyondan bazılarını sizlerle paylaşıyorum. Bunlardan bir tanesini, yani “Bolt”u çok severek izlemiştim. Ama reytinglerinin düşük gelmesini de çok yadırgamıştım. Son zamanlarda ise “Bolt”un reytinglerinin yükseldiğini gördüm. Bu yüzden paylaşayım dedim. 2009 yapımı Bolt'a bir bakalım.
Bolt adlı cins köpek, bir süper kahramandır. Vücudunda doğuştan bir şimşek dövmesi vardır. Süper bakışları zincirleri kırar, süper hırlaması kötü adamları kaçırır. Tüm bu özellikleriyle Bolt, muhteşem bir çocuk aksiyon dizininin baş aktörüdür. Bolt'un, rol arkadaşı Penny ile beraber Yeşil Gözlü Adam'a karşı verdikleri amansız mücadeleler reyting rekorları kırmaktadır. Ancak Bolt talihsiz bir yanlış anlama sonucu içinde büyüdüğü stüdyodan kopar ve kendini gerçek hayatın acımasız dünyasında bulur. Ve bu acımasız dünyanın Bolt'a vereceği ilk ders, Bolt'un aslında bir süper kahraman olmadığı, tam tersine son derece sıradan bir köpek olduğudur.

Fimde Bolt'u John Travolta'nın seslendirdiğini söylemek yerinde olacak diye düşünüyorum. Filmin yönetmeni, “Tangled” (Karmakarışık) adlı animasyonun da yönetmeni olan Bryon Howard.

Film çok eğlenceli. İzleyin, siz de eğlenin.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: