23 Ocak 2013 Çarşamba

"Zombieland"da Neler Olacak???

Reytinglerinin çok yüksek olması sebebiyle ilgimi çeken bir film izledim. Film hiç de tarzım değildi, ama bu tür filmleri seven çok insan olduğunu bildiğim için yazmam gerektiğini hissettim.

2009 yapımı “Zombieland” adlı filme bir bakalım. Amerika, zombilerin işgali altındadır. Heryerde özürlü özürlü bağırıp çağıran, her insanı yemeye çalışan ve yürüyen ucubeler kol gezmektedir. Zombie sayısı insan sayısını geçmiştir. Bir kere ısırılan bir insanın bir daha kurtulma şansı yoktur. Böyle bir ortamda, artık mahallesinde sağlam kalmış hiç kimsenin olmadığını anlayan Columbus (Jesse Eisenberg), pılını pırtısını bir valize doldurur ve oradan kaçar. Columbus yolda otostop yapar. Karşısına çıkan kişi Tall'dur (Woody Harrelson). Kendisi tam bir zombi avcısıdır. Yüzlerce zombi öldürmüştür ve bundan büyük keyif almıştır. Columbus ise o güne dek onlarca zombi öldürmüştür ama aslında tırsık ve kuralcı gencin tekidir. Öldürdüğü zombilerin hepsini can havliyle öldürmüştür. Bu uyumsuz ikili, yolculukta karşılaştıkları iki bebek yüzlü genç kız tarafından fena halde dolandırılınca, onları bulmak için peşlerine düşerler. İşte bu yolculuk onlara asıl düşman düşmanın kim olduğunu gösterektir.

Başta da söylediğim gibi, film hiç benim tarzım değil. Filmelerdeki mide bulandırıcı görüntülerden hoşlanmam ben. Ama bir zombi filminin komedi türünde olması hiç de fena olmamış. En azından filmi izlenebilir kılmış. Yine de tavsiye etmiyorum tabi ki. Ama ille de zombi filmi derseniz, başkasını değil, bunu izleyin.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: