14 Şubat 2013 Perşembe

"Kötü Öğretmen" Sadece Sıfırcılardan Mı Çıkar???

Bir öğretmen ne kadar kötü olabilir, acaba ben kötü bir öğretmen miyim diye merak eder dururdum. O yüzden de ilgimi çekti filmin biri ve bir bakayım dedim.

2011 yapımı "Kötü Öğretmen" (Bad Teacher) adlı filmden bahsediyorum. Filmimize bir bakalım. Elizabeth (Cameron Diaz), bencil, vurdumduymaz, tembel ve kendini beğenmiş bir mizaca sahiptir. Ancak okul idaresine, diğer öğretmenlere ve zengin (ama saf) nişanlısına karşı gerçek Elizabeth'i gizli tutmuştur. "Sevimli Kadın" numaralarını herkese yutturmayı başarmıştır. Ama nişanlısının annesine kül yutturamamış ve nişanlısından ayrılmak zorunda kalmıştır. Hayatını sürdürmek içinse çok, çok hem de çok paraya ihtiyacı vardır. Zira kendisi lüks yaşamayı seven biridir. Bir taraftan da bu parayı yorulmadan kazanmak istemektedir. Zira kendisi aynı zamanda tembel biridir. Bu durumda yapılacak en iyi iş ise öğretmenlik gibi görünmektedir. Elizabeth, istemeye istemeye de olsa öğretmenlik mesleğine geri dönmek zorunda kalır. Peki Elizabeth bu süreçte ne yaşayacaktır? İyi bir öğretmen olabilmeyi başaracak mıdır, yoksa kötü öğretmen damgası mı yiyecektir?

Filmin sürpriz ve hatta sırıtık oyuncusunun Justin Timberlake olduğunu belirtmek isterim. Belirtmek istediğim bir şey daha var; o da filmin kötü olduğu. Ama Cameron Diaz'ın oyunculuğuna hayran kaldım. Gerçekten çok gıcık bir öğretmen olan Elizabeth'i çok iyi canlandırmış. Yine de izlemeye değmez. Söylemedi demeyin.

Hayata İyi Seyirler...    

Hiç yorum yok: