3 Mart 2013 Pazar

Sizce Hollywood'un En Şanslı Oyuncusu Kim???

Beni tanıyan herkes Matrix'i ne kadar çok sevdiğimi bilir. İlk izlediğimde üç gün boyunca sanal ortamda yaşıyorum zannettim. Etkisinden kurtulamadım filmin. Yıllarca uzun paltolar ve hırkalar giydim. Hala sadece siyah giyinirim. Üç filmi de defalarca izledim. Öğrencilerime ve çocuklarıma izlettim.



Bu derece çok sevdiğim bir başka üçleme de tahmin edeceğiniz gibi "Yüzüklerin Efendisi" serisi. Daha orta okuldayken keşfettiğim kitapları bir çırpıda okudum ve arkadaşlarıma tavsiye ettim. Üniversitede okurken 2 yıl FRP oynadım. DM'imimizin en sevdiği öğrencilerinden biriydim. Tam içimdeki "Yüzükler" aşkı küllenirken "The Hobbit"in hortlaması beni yine allak bullak etti. Filmi sinemada izledim, ertesi sabah Cüce Prens Thorin'in kızı gibi uyandım. Saçlarım salık, yanlarda iki ince örgülü...

Sonra düşündüm, bu filmlerin ortak bir yanı var. 9 filmde de oynayan biri: Matrix'in Ajan Smith'ini, Yüzüklerin Efendisi ve The Hobbit'in Elrond'unu oynayan Hugo Weaving. Kendisi bu üç üçlemenin de havasını teneffüs etmiş, 9 filmde de kilit rolleri oynamış bir oyuncu.

En sevdiğim oyuncu o değil belki ama bence Hollywood'un en şanslı oyuncusu o. Eğer ben Hollywood'da bir oyuncu olsaydım, o olmak isterdim.

Ya siz? Siz kim olmak isterdiniz? Ya da soruyu şöyle soralım? Size göre en şanslı oyuncu kim? Cevaplarınızı merakla bekliyor olacağım.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: