21 Mayıs 2013 Salı

"Ben Efsaneyim" Güzel Mi???

Bir dönem tüm aksiyon filmlerinin starı Will Smith'ti. Mesela Siyah Giyen Adamlar, Hancock, Ben Robot, Vahşi Vahşi Batı, Kurtuluş Günü, vb. gibi. Beyefendinin oynadığı tüm o filmler de 7.0 reytingin üzerindeydi. İşte onlardan biri.

2007 yapımı "Ben Efsaneyim" (I Am Legend)a bir bakalım. Amerika, bilim insanlarının TV'den duyurduğu haberle çalkalanmaktadır. Zira bilim insanları kanseri iyileştiren bir virüs bulduklarını açıklamışlardır. Ancak bu virüsle ilgili deneysel çalışmalar hiç de beklendiği gibi gitmemiş ve salgı hastalığa dönüşen virüs 3 yıl içinde tüm insanlığı yerle bir etmiştir. Geride (belki de) sadece bir kişi kalmıştır. Bilim adamı Robert (Will Smith). Robert, koskoca New York Şehrinde köpeğiyle birlikte hayatta kalabilen tek kişi olmuştur. Daha da kötüsü şehirde yalnız değildir. Çünkü Robert, salgın mutasyona uğramış yarı vampir yarı zombi kılıklı ucubelerle aynı şehirde sıkışıp kalmıştır.

Filmin yönetmeni, "Açlık Oyunları" gibi pek çok tanıdık filmin de yönetmeni olan Francis Lawrence. Senaristi ise Oldboy, Hücre, Poseidon ve Thor gibi uçuk filmlerin de senaristi olan Mark Protosevich.

Will Smith'i izlemek her zamanki gibi çok keyifli. Ama film, çıktığı dönemde, senaryodaki mantık hataları yüzünden çok eleştirilmişti. Mesela şehirde Robert'tan başka yaşayan yoktu ama şehirde ne elektrik ne de su kesilmişti. Diğer şeyler spoiler vereceğinden dolayı onları söylemesem daha iyi olur diye düşünüyorum.

Tavsiye etsem mi etmesem mi bilemedim. Siz bilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: