16 Mayıs 2013 Perşembe

"Kung Fu Hustle" İzleyen Var Mı???

Reytingleri çok yüksek olan ve benim daha dün keşfedip izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum sizlere. Bugüne kadar nasıl gözden kaçırdım, bilmiyorum. Ama keşke daha önce izleseymişim. O kadar çok güldüm, o kadar çok eğlendim ki anlatamam. Çok fantastik ve çok komikti. Çin filmlerinin fantastik olmasına alışık değiliz ama bu fantastik. Hem de ne fantastik :)))

2004 yapımı "Kung Fu Hustle" adlı filme bir bakalım. Olay 1940'larda Çin'de geçmektedir. Mafya her yeri sarmıştır. Üstelik çeteler o kadar güçlenmiştir ki öldürdükleri adamların cesetlerini bile polislere temizletecek kadar yüzsüzleşmişlerdir. En güçlüleri de Balta Çetesi denen azılı katillerden oluşan bir çetedir. Neyse ki çeteler fakir mahallelere girmeye tenezzül etmemektedirler ve bu sayede fakir mahallelerde huzur vardır. Şangay'daki bir mahallesini de bunlardan biridir. Ancak kendilerini Balta Çetesi üyesi olarak tanıtan Sing ve arkadaşı bu mahallenin huzurunu feci derecede bozar. Bu mahallenin varlığını fark eden Balta Çetesi, artık gözünü bu mahalleye de dikecektir. Mahalleli ise varını yokunu ortaya koyup, çeteyi püskürtmeye çalışacaktır. 
Filmin ne kadar uçuk olduğunu size anlatmamın imkanı yok. Bir "Maske" kadar yada bir "Yedek Polisler" kadar uçuk ve komik yani, o derece. Şahane. Mutlaka izleyin derim.
Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: