9 Mayıs 2013 Perşembe

"Yedek Polisler" Kimin Yedeği???


Geçen sene izlediğim bir film vardı. Aksiyon komedi türünde. İzlerken çok eğlenmiştim ama sonra unuttum gitti (Sanırım bana kattığı ya da kazandırdığı pek bir şey yoktu, o yüzden.). Sonra duydum ki bu film bu akşam TV'de yayınlanacakmış. Hadi hemen yazayım dedim.

2010 yapımı “Yedek Polisler” (The Other Guys) filmine bir bakalım. Terry (Mark Wahlberg), halinden hiç memnun olmayan bir polistir. Çünkü kendisi son görevinde çuvalladığı için amirleri tarafından ofis görevine çekilmiştir. Bu sebeple de diğer polislerin kendisiyle dalga geçmelerini durduramamaktadır. Gamble (Will Ferrell) da masa başı görev yapmakta olan bir polistir ama halinden hiç şikayetçi değildir. Çünkü kendisiyle barışık ve hırsları olmayan bir mizaca sahiptir. Bu sebeple diğer polislerin sözlü sataşmaları onu rahatsız etmemektedir. Bu durum Terry'yi daha da deliye döndürür. Amirlere yeniden kendini kanıtlamak zorunda olduğunu hisseden Terry, Gmble'ı da kendine ortak ederek gizlice zor bir saha işine soyunur. Ancak tamamen zıt kişiliklere sahip bu ikilinin saman altından su yürütme operasyonu hiç de beklendiği gibi gelişmeyecektir.

Filmde Samuel L. Jackson, Dwayne Johnson ve Michael Keaton'ın da oynadığını söylesek iyi olur.

Film komik. Hem de bayaaa komik. Kişilikler çok güzel örülmüş. O yüzden durum komedisi demek belki de daha doğru. Özellikle .... karakterine ve ona biçilen cazibeye bayıldım.

İyisi mi siz de benim gibi yapın. İzleyin, gülün, eğlenin ve sonra da unutun gitsin :)))

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: