16 Kasım 2013 Cumartesi

"Sevimli Canavarlar Üniversitesi" Mike ve Sullivan'ın Hikayesi Nasıl Başladı???

Büyük oğluma 3 gündür serum takılı. Biraz rahatsız da. Geniz eti, nezle, grip falan. Ben de mecburen elindeki o iğnelerle gezinip durmasın diye bildiğim tüm animasyonları açıyorum, oturtuyorum çocuğu başına. E tabi bazılarını ben de izliyorum. Mesela yeni olanları. Gelin bunlardan bir tanesine beraber bakalım.

2013 yapımı "Sevimli Canavarlar Üniversitesi" (Monsters University)'de ilk filmden öncesine gidilmektedir. Hikayeye göre Mike Wazowski daha ilkokuldayken gittiği bir okul gezisinde karar vermiştir öcü olmaya. Ve bunun için çok çalışmıştır. Sonunda emekleri boşa çıkmamış ve Canavarlar Üniversitesini kazanmıştır. Peki burada Mike'ın oda arkadaşı kim olacak dersiniz? Randy. Ya sınıfın en yetenekli ve ukala öğrencisi kim dersiniz? Sullivan. Pekiii ya sınıfın sevimsiz ineği kim dersiniz? Bizim Mike Wazowski. İşte bu üçlünün şirin hikayesi bu okulda böyle başlamıştır.

Hikayeyi seslendiren kişiler ilk filmdekiyle aynı. Senaryo da güzel. Ama ilk filmle kıyaslayacak olursak ben ilk filmi tercih ederdim. Bunu o kadar sevmedim. Yani sevdim de, o kadar sevmedim.

Ama tabi izletin çocuğunuza. Çünkü çalışkanlık, popülerlik, dostluk, vb. gençlik kavramları hakkında çok güzel mesajları var.  Bu mesajlardan hep birlikte yararlanabilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...
 

Hiç yorum yok: