25 Aralık 2013 Çarşamba

"Çılgın Hırsız 2" Serinin İkinci Filmi Nasıldı???

Son zamanların en popüler animasyonlarından birini izledim bugün. Sinema salonlarında boy boy reklamlarını gördüğüm ama gitmeyi başaramadığım bir filmdi. Nihayet internete düşmüş. Hadi size filmden bahsedeyim.

2013 yapımı "Çılgın Hırsız 2" (Despicable Me 2) tahmin edeceğiniz gibi bir devam filmi. Hikayeye göre Guru ve kızlar iyice yakınlaşmışlardır. Hatta kelimenin tam anlamıyla "aile" olmuşlardır. Guru ve minyonları artık pis işleri bırakıp, jelibon şekerleme işine girmişlerdir. Bir gün Guru evinin önünde bir şeylerle uğraşırken bir kadın tarafından kaçırılır. Kısa süre sonra bu kaçırılmanın iç yüzü anlaşılır. Zira onu kaçıran kadın bir ajandır. Guru'nun kaçırılma sebebi ise -eski bir hırsız olarak- büyük bir laboratuvar hırsızlığını bir an önce çözmesi istendiğindendir. Guru, bu işleri artık bıraktığını söylese de şartlar onu işin tam göbeğine doğru sürükler. Ve işte o komik operasyon böyle başlar.

Bu filmin reytingi de ilki kadar yüksek. Filmin fenomeni "minyonlar" hala çok eğlenceli. Diğer taraftan filmin ilki kadar yaratıcı olmadığını söylemek lazım. Açıkçası sinemada izleyemediğim iyi olmuş, diye düşünmeden edemedim. Ha eğlenmedim mi? Çok eğlendim. Ama ilkini daha çok beğenmiştim. 

Yine de bunu da izleyin tabi. Pişman olmazsınız.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: