8 Aralık 2013 Pazar

"İnanılmaz Örümcek Adam 2" Süperler Süperlere Karşı...

Bizim evde bir Örümcek Adam'ın yaşadığını daha önce defalarca söylemiştim. Geçen hafta bizim örümcek adamın doğum günüydü. Bakın, bu da bizim doğum günü hediyemiz:))) Küçük adamımız hediyesini alınca çok sevindi. Hemen odasının duvarına astı. Doğum günün kutlu olsun güzel oğlum!!!



Gelelim asıl meselemize. Örümcek Adam sevdalılarına duyurulur. Sıkı durun: İnanılmaz Örümcek Adam 2 (The Amazing Spider Man 2) geliyor. Peki bizim hem öksüz hem yetim hem de fakir süper kahramanımız bu kez kimle kapışacak dersiniz? Ben söyleyeyim. Yeşil Cin'le olduğu kesin. Bir de Electro ve The Rhino ile. İddiaya göre böcük adamın en büyük savaşı olacakmış. İnanırım, çünkü (bir çizgi roman sever olarak) bu kapışmanın çizgi romandaki "hüsranlı" hikayesini çok iyi biliyorum. Vakti zamanında çizgi roman dünyasını derinden sarsan sürpriz bir ölümle karşılaşmıştı okuyucular. Eğer bu hazin öyküyü çizgi romandan filme uyarlarsa yapımcılar; hem müthiş bir film izleyeceğiz, hem de hüngür hüngür ağlayacağız demektir. Bekleyip göreceğiz bakalım.


Filmimiz 2 Mayıs 2014'te gösterime giriyor Allah'ın izniyle. Eh bize de 3D gözlüklerini takıp izlemek düşer.

Hayata İyi Seyirler...


P.S. Filmin diğer süperlerini Paul Giamatti, Jamie Foxx (ki kendisini çok severim) ve Chris Cooper oynuyorlar. Bunu da ekleyeyim dedim.

Hiç yorum yok: