6 Ocak 2014 Pazartesi

"Okyanus Kadar Derin" Çocuğu Kaybolan Bir Ailenin Dramı...

Pazartesi sendromunu hafifletmenin kolay yollarından biri pazar akşamı güzel bir film izlemek oluyor. Ben de öyle yaptım. Açtım bir film, oturdum başına. Yalnız film üzücü bir şeymiş, işte o kötü oldu. Hadi şu filme bir bakalım.

Özet
1999 yapımı "Okyanus Kadar Derin" (The Deep End Of The Ocean) bir aile dramı. Hikayeye göre Cappadora ailesi üç çocuklu mutlu bir ailedir. Evin babası Pat, aile işi olan restoran işletmeciliği sektöründedir. Evin annesi Beth, profesyonel fotoğrafçıdır. Beth bir gün üç çocuğunu da alıp lise mezunlar gününe katılır. Ancak orada beklenmedik bir şey olur. Evin üç yaşındaki ortanca çocuğu Ben, abisi Vincent'in elini bırakır ve ortadan kaybolur. Ben'in bulunması için hummalı bir çalışma başlatılır ama Ben gitmiştir bir kere. Aradan günler geçer, aylar geçer ve maalesef yıllar geçer. Acı ve keder Cappadora ailesini perli perişan eder. Aile artık yaşayan ölü bir aileye dönüşmüştür. Ta ki 9 yıl sonraaaa.......... 

Künye
Hikayenin asıl önemli kısmı geri kalan kısmı. O yüzden şimdi bir de künyesine bakalım. Filmde anneyi Michelle Pfeiffer oynuyor. Geri kalan oyuncuların çok üstüne düşmeye gerek yok. Ama filmin bir roman uyarlaması olduğunu söylemekte yarar var.

Yorum
Film tam bir psikolojik dram. Ailenin, çocukların, akrabaların, arkadaşların ve toplumun ne kadar değişken, gelgitli, ve farklı düşüncelerinin olduğunu çok güzel anlatan bir film. Ama çok güzel bir film değil. Yani benim yer yer gözlerim doldu ama o kadar işte. Yüreğiniz böyle filmleri kaldırıyorsa yada o gün ağlamak istiyorsanız izleyin derim.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: