9 Şubat 2014 Pazar

"Boksun Kraliçesi" İlk Boksör Menajeri Kadın...

Elime bir DVD geçti. "60 günde nasıl baklava börek sahibi olursunuz?" gibi bir şey. Bir süredir o DVD ile çalışıyorum ve acayip derecede gaza gelmiş durumdayım. Kendimi Muhammed Ali'nin kızı gibi falan hissediyorum, o derece yani. Bu yüzden de eşimin izlediği filme oturdum hemen. Hadi şu filme bir bakalım.

Özet
2004 yapımı "Boksun Kraliçesi" (Against The Ropes) adlı film gerçek bir biyografiden uyarlama. Hikayeye göre Jackie, Detroitli Yahudi bir iş kadınıdır. İş kadını derken alelade bir masa başı işinde maaşlı işçi olarak çalışmaktadır. Hayatta pek başarılı olduğu da söylenemez. Günün birinde iki genç adamın bir sokak kavgasını izler ve kafasında birden bir ampul yanar. Jackie, bu iki gençten iyi dövüşeni, yani Luther Shaw'u, gözüne kestirmiştir. Jackie Luther'la konuşur ve onu müsabakalara hazırlamaya ikna eder. Ve işte bu ikilinin hikayesi böyle başlar.

Künye
Filmde Jackie'i Meg Ryan oynuyor. Gerçi ben pek yakıştıramadım Meg Ryan'ı bu role ama neyse. Gerçek Jackie Kallen'a benzediği için onu tercih ettiler herhalde.


Yorum
O kadar gaza gelmiş olarak izlememe rağmen beni heyecanlandıran bir film olamadı. Tamam, boks dünyasındaki ilk ve en başarılı kadın olduğu için filmi çekilmiş ama n'apayım? Heecanlanmadım işte. Yine de izlemek isterseniz siz bilirsiniz.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: