13 Şubat 2014 Perşembe

"Celal ile Ceren" Acayip Bir Romantik Komedi....

Dün akşam kafam bozuktu. Birisi beni fena halde kızdırdı ve adrenalin patlaması sebebiyle sabaha kadar uyuyamadım. Kafamı dağıtmak için de gece sabaha kadar tam iki tane film izledim. Hem de romantik komedi türünde. Hadi size önce filmlerin ilkinden bahsedeyim. Sonra da olayın devamını anlatırım.

Özet
İlk filmimiz tüm Türkiye'nin bildiği bir film. 2013 yapımı “Celal ile Ceren”. Hikayeye göre Celal ile Ceren 6 yıllık bir ilişkiye imza atmış tencere-kapak bir çifttir. Bir gün Celal, bir arkadaşının bekarlığa veda partisine gitmeye karar verir. Bunun duyan Ceren resti çeker: “Eğer o partiye gidersen, Celal ile Ceren'i bitirirsin. Ya o parti, ya ben!!!” şeklinde. Celal ister istemez bir yol ayrımına girer. Ancak ne zaman ki arkadaşları Celal'i gaza getirip partiye götürürler; üstüne üstlük bir de parti görüntülerini internette yayınlarlar; işte o zaman trajikomedi başlar.

Künye
Filmin ekibi belli. Aykırı komedyenimiz Şahan Gökbakar ve komedi dünyasının prensesi Ezgi Mola.

Yorum
Aslında özeti yazmama gerek yoktu zira filmi izleyenler bile filmin konusunu biliyor. Yine de mutlaka arada sağır sultanlar kalmıştır diye düşünüp yazayım dedim. Yorumumsa; film elbette ki komikti. Hiç tarzım olmasa da bir anından bile sıkılmadım. Ve hatta çok güldüm. Biraz sapık ve bol bol küfürlü olmasını saymazsak (ki İstanbul'un kenar mahallelerinde geçen bir hikaye olması sebebiyle normaldir), tavsiye edebileceğim bir film.

Şu başta anlattığım olayın devamına gelince... Gece boyu toplamda 3-4 saat kadar uyuyup uyandıktan sonra; ama daha da önemlisi o kötü olayı bir miktar da olsa yoluna koyduktan sonra kafam biraz daha rahatladı. Şimdi daha iyiyim. Bu süreçte bana destek olan aileme ve arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: