12 Şubat 2014 Çarşamba

"Külkedisi Anlaşması" Bir Obezite Romantik Komedisi...


Dün akşam kafam bozuktu. Birisi beni fena halde kızdırdı ve adrenalin patlaması sebebiyle sabaha kadar uyuyamadım. Kafamı dağıtmak için de gece sabaha kadar film izledim. Hem de romantik komedi türünde. Hadi size izlediklerimin ikincisinden bahsedeyim. Sonra da olayın devamını anlatırım.



Özet

Film 2010 yapımı olup masalsı bir uyarlama tadında. İsmi “Külkedisi Anlaşması” (Lying to Be Perfect). Hikayeye göre Nola, bir kadın dergisinde başarılı editördür. Nola, çok sayıdaki hayranı ve ukala iş arkadaşları arasında boğuşup durmaktadır. Ama Nola'nın asıl sorunu bunlar değildir. Onun asıl sorunu aşırı kilolarıdır. Nola'nın en iyi iki arkadaşı da tıpkı onun gibi büyük bedendirler ve bu sebeple üçü de aşırı özgüvensiz, kompleksli ve alıngandırlar. Bu üçlü bir gün bir restoranda garson tarafından kiloları sebebiyle aşağılanınca, bu kilo meselesi üçünün de canına tak eder. İşte bu olaydan sonra Nola ve arkadaşları 4 ay sonra aynı restoranda aynı masada ama zayıflamış olarak oturmak için anlaşma yaparlar. İşte bu anlaşmanın adı, Cindrella Anlaşması olacaktır.


Künye
Film bir TV filmi olduğundan dolayı öyle pek ünlü kişilere rastlayamıyorsunuz. Ama best-seller bir romandan uyarlama olduğunu belirtmek lazım.

Yorum
Kilo problemi olan, olmayan kilolarını dert eden, diyet yapan, diyet yapamayan her kadının empati kuracağı bir film. Romantik komedi açısından değerlendirirsek çok vasat bir film. Ama şu fazla kilolar ve meselesi gayet güzel işlenmiş. Ben beğendim ama çok da tavsiye edebileceğim bir film değil. Yine de siz bilirsiniz.


Bu arada şu başta anlattığım olayın devamına gelince... Gece boyu toplamda 3-4 saat kadar uyuyup uyandıktan sonra; ama daha da önemlisi o kötü olayı bir miktar da olsa yoluna koyduktan sonra kafam biraz daha rahatladı. Şimdi daha iyiyim. Bu süreçte bana destek olan aileme ve arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim.



Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: