21 Eylül 2014 Pazar

"Sinyal" Bilim Kurgu Olsun, Çamurdan Olsun Diyenlere...

Nette bir film bulduk. Lawrence Fishbourne'un (nam-ı diğer Morpheus'un) oynadığı bir bilim kurgu filmi. Beyefendiyi çok sevdiğimiz için izlemeye karar verdik. İmdb puanının düşük olması bizi biraz düşündürmedi değil hani ama “hadi neyse” dedik ve izledik. İzlemez olaydık. Hadi şu filmi bir anlatayım önce size.

Özet
2014 yapımı "The Signal" (Sinyal) adlı film bilim kurgu ve gerilim türünde. Hikayeye göre Nic, koltuk değnekleri ile yürüyebilen engelli bir gençtir. Ama hayatından memnun ve genel olarak mutlu bir gençtir. Zira güzel bir kız arkadaşı ve tıpkı kendisi gibi hackerlıkla uğraşan bir kankası vardır. Nic'in tek sıkıntısı kız arkadaşı Haley'in başka bir şehre taşınıyor olmasıdır. Tam Haley'ın taşınacağı gün Nic ve kankası, uzun zamandır peşinde oldukları “Nomad” rumuzlu başka bir hackerın izini bulurlar ve Nomad'i evinde basmaya karar verirler. İşte bu karar onların hayatının hatası olacaktır.

Künye
Filmde Lawrence Fishbourne yardımcı oyuncu olarak oynuyor. Başrol oyuncularına ve yönetmene hiç girmeyeceğim. 

Yorum
Açıkçası senaryo, filmin sonuna kadar gizemini korudu. İşin tuhafı filmin sonunda da korudu :))) Ya da ben hiç bir şey anlamadım (ki aslında salak olduğumu düşünmüyorum.) Filmi izlemeden önce "belki filmin hakkı yenmiştir, o kadar kötü değildir belki" diyordum ama İmdb reytingleri bence yüksek bile. Sonunu bağlayabilselermiş nispeten iyi olurmuş ama gizem yaratacağız diye suyunu çıkartmışlar.
Ben pek beğenmedim; ama belki siz beğenirsiniz. Siz bilirsiniz.


Hayata İyi Seyirler...      

P.S. Yine de Lawrence Fishbourne severlere duyrulur: Beyefendi "Man of Steel" filmindeki rolüne "Superman Batman'e Karşı" adlı filmde de devam edecek...

Hiç yorum yok: