21 Aralık 2014 Pazar

Aşıklar vs. Aseksüeller

Bence film karakterleri ikiye ayrılır. (Dank diye giriş yaptım yaptım ama kusura bakmayın. Fazla uzatmak istemedim.)
A) Gönül ilişkisi olanlar                         Z) Gönül ilişkisi olmayanlar

A) Gönül ilişkisi olanlar
En süper kahramanlarının ya da en süper kötülerin bile kalplerini dolduran birileri oluyor. Onları zirveye taşıyan en önemli sebeplerden biri işte bu gelgitli aşk meseleleri oluyor. Üstelik eski versiyonlarında her güzel kadınla yatan baş roller öldü. Yerlerini tek eşli ve son derece sadık çiftler aldı. James Bond bile akıllandı; gerisini siz düşünün :))) Hadi şu şanslı adamlara bir bakalım...

1) Örümcek Adam: Hem öksüz, hem yetim. Fakir. Ama güzel kızlarla çıkıyor.

2) Batman: Hem öksüz, hem yetim. Zengin. Ve güzel kadınlarla çıkıyor.

3) (Darth Vader ) Anakin Skywalker : Yetim. Fakir. Güzel bir kadınla evleniyor.

4) Demir Adam: Öksüz. Zengin. Güzel bir kadınla çıkıyor.

5) Aragorn: Yüzükler'in Kral. Güzel bir kadınla çıkıyor.

6) Wolverine : Kurt adam. Güzel bir kadına aşık.

7) Edward Cullen: Vampir. Güzel bir kıza aşık.

8) Rocky: Efsanevi boksör. Aşık olduğu kadınla evli. Evli olduğu kadına aşık.

9) Şimşek Mcqueen: Araba. Güzel bir arabaya aşık.
10) Robin Hood: Soylu. Hırsız. Güzel bir kadınla evleniyor.

11) Dr Manhatan: Watchmen'in mavi bilim adamı. Güzel bir kadınla çıkıyor.

12) William Wallace: Cesur Yürek. Güzel bir kadınla evli.

13) Mike Wazowski: Sevimli Canavarlar'ın sevimli canavarı. Güzel bir canavara aşık.

14) Forrest Gump: Zihinsel engelli ve yetim. Güzel bir kadına aşık.

15) Harry Potter: Hem öksüz. Hem yetim. Büyücü. Güzel bir kıza aşık.


Z) Gönül ilişkisi olmayanlar
Bunlar da şeytanın bacağını kıramayanlar... Hayatında kadınlara dair en ufak bir iz olmayan
kahramanlar. Yakışıklı ya da zengin ya da fakir ya da korkak olduklarından değil herhalde. Sadece adanmışlıklarından olsa gerek. Kafalarında onları meşgul edecek ya da saptıracak hiç bir parazite yer vermek istemediklerinden. Ya da ben fazla iyimserim :))) Hadi bir de şu tek tabancalara bakalım...

1) Obi-wan Kenobi: Jedi. Aseksüel.

2) Qui Gon-Jinn: Jedi. Aseksüel.

3) Profesör Xavier: X-Men'in kurucusu. Aseksüel.

4) Morpheus: Matrix'te Neo'nun kaşifi. Aseksüel.

5) Nick Fury: S.H.I.E.L.D.'ın kurucusu. Aseksüel.

6) Gandalf: Yüzüklerin kudretli büyücüsü. Aseksüel.

7) Frodo Baggins: Yüzük taşıyıcısı. Aseksüel.

8) Yargıç Dredd: Efsanevi yargıç polis. Aseksüel.

9) Terminator: Gelecekten gelen biyonik robot. Aseksüel.

10) Dr Hannibal: Yamyam doktor. Aseksüel.

11) Ten Ten: Meraklı çizgi kahraman. Aseksüel.

12) Minyonlar: Çılgın Hırsız'ın sevimli canavarları. Aseksüeller.

13) Sallowen: Sevimli Canavarlar'ın en sevimlisi. Aseksüel.

14) Storm: X-Men'in fırtınalı güzeli. Aseksüel.

15) Hannibal: A Takımı'nın kaptanı. Aseksüel.

Saydığım 30 isimden en az %80'ini tanıdığınıza eminim. Şimdi hangi grubu daha sempatik bulduğunuza siz karar verin.

Hayata İyi Seyirler...


P.S. Nedense birinci grup daha sempatik geldi bana ya; hadi hayırlısı :)))

Hiç yorum yok: