5 Aralık 2014 Cuma

"Galaksinin Koruyucuları" İyi Reytingli Kötü Film...

Bundan bir kaç ay önce gittiğim bir filmde bir kaç fragman izlemiştim. Marvel çizgi romanlarına büyük oranda hakim olmama rağmen hiç aşina olmadığım bir tanesinin filmi çekilmiş. Fragmanı izledim “Bu ne yaa?” dedim. Sonra da filmi izledim. Film sonrası yorumlarım; azzz sonraaa...

simsar, hırsız, sahtekar, mahkum, piyon
Özet
2014 yapımı “Galaksinin Koruyucuları” (Guardians of The Galaxy) adlı film bilim kurgu türünde. Hikayeye göre Galaksiler arası yaşam çoktan başlamıştır. Türlü türlü ırklar barış içinde bir arada yaşamaya başlamıştır. Tabi arada düzen bozucu suçlular da yok değildir. Mesela Peter gibi bir hırsız, Gamora gibi bir simsar, Drax gibi bir mahkum, Rocket gibi bir sahtekar ve Groot gibi bir piyon Normalde bu kadar farklı suçluların bir araya gelmeleri pek mümkün değildir. Ama bir sebeple hepsi aynı ceza evine konunca, dost olmasalar da müttefik olmak zorunda kalırlar. Bu da yetmiyormuş gibi ....... Gerisi filmde.

Künye
Filmde görünen karakterlerin çoğunu pek tanımıyoruz. Ama görünmeyen karakterleri, yani seslendirenleri iyi tanıyoruz. Bradley Cooper gibi, Vin Diesel gibi.

Yorum
* Ne yazık ki filmi izledikten sonra da “Bu ne yaa?” dedim. O anlata anlata bitirilemeyen espri ögeleri bana pek de komik gelmedi.
* Senaryo tamam.
* Ama o ırklar çok suni duruyordu. Yıldız Savaşlarını çok sevmeme rağmen onda bile garipsediğim o uzaylı yaratıklardan bu filmde de bol miktarda vardı ve yine hiç çekici değillerdi. O yaratıklar en fazla Star Trek'teki kadar olmalı. Yoksa böyle çizgi roman çizgi roman duruyor.

Velhasılı kelam, imdb'deki 8.5 reytingi hak etmiyor. En fazla 7.3. Ama 7.3 de fena değil hani. İzleyin; ama beklentinizi düşük tutun.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: