5 Ocak 2015 Pazartesi

"Hititya: Madalyonun Sırrı" Türk Filmlerine Tövbe Ettiren Bir Türk Filmi...

Her seferinde tövbe ediyorum bir daha yerli film izlemeyeceğim diye. Ama sonra bir şey oluyor, tövbemi unutup bir daha izliyorum yine tövbe ediyorum. Size filmden bahsedeyim.

Özet
2013 yapımı “Hititya: Madalyonun Sırrı” adlı film fantastik gizem türünde. Hikayeye göre Asya mutlu bir evlilik yapmış ve üç çocuk sahibi hoş bir kadındır. Hayat Asya ve ailesi için normal seyrinde devam etmektedir. Bir sabah Asya, eşini ve çocuklarını okula uğurlar ve sonra da evine geri girer. Fakat içeri girdiğinde beklenmedik bir ziyaretçiyle karşılaşır. Hititya'dan gelen ucube savaşçı. Asya bu savaşçıyla can siper dövüşür ve bir yandan da özel bir madalyonu saklamaya çalışır. Asya madalyonu gizlemeyi başarır ama esir alınmaktan kurtulamaz ve gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Aradan 9 yıl geçer ama Asya'dan hiç haber alınamaz. Ta ki bir gün............

Künye
Filmde tabiri caizse kameranın çok sevdiği isimler oynuyor. Ebru Cündübeyoğlu gibi, Uğurkan Erez gibi, Nehir Çağla Yaşar gibi...

Yorum
Ancak yukarıda saydığım onca isme rağmen film berbat. Yani bu kelimeyi kullanmak istemezdim ama filme iltifat etmek içimden gelmiyor. “Narnia Günlükleri”yle “Son Hava Bükücü” çakması bir film. Çocuk filmi olarak bile nitelendirilemez. İki kere açtım ve iki kere kapattım.

Ama müzikleri çok güzel. Ben öyle etnik modern müzikleri çok severim, tam benlik.

Yine de bir tek müzikleri için izleyecek halimiz yok. İzlemeyin yani. Benden söylemesi.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: