7 Ekim 2015 Çarşamba

"Bak Kim Gelmiş!" Siyah Aileye Beyaz Damat Gelmiş!!!

 Uzun zamandır bloğuma bir şey yazamıyordum. Çünkü bir aydır mühim bir işim vardı. Bir çeviri işi. Şimdi o iş bitti ve ben yine filmlerime geri döndüm. Binlerce şükür Ya Rabbi…

Tabi dönüşüm muhteşem oldu. Kıtlıktan çıkmış gibi bütün filmlere saldırdım. Bir günde üç film izledim. “Ne olacak ki bir günde üç film???” demeyin. İki çocuklu ve çalışan bir kadın için mucize bir şey…

Size o filmlerin ilkinden bahsetmek istiyorum.

Özet
2005 yapımı "Bak Kim Gelmiş!" (Guess Who) adlı film romantik komedi türünde. Hikayeye göre Simon işinde gayet iyi ama patronuyla son derece kötü olan bir çalışandır. Herkesin başına gelebilecek bir şey. Diğer taraftan Simon gençtir, yakışıklıdır ve çok hoş bir kızla çıkmaktadır. Üstelik siyahi bir kızla. Kızla ilişkisi de ciddidir. O kadar ki kızın ailesiyle bile tanışmak üzeredir. Ancak tam kızın ailesiyle tanışacağı gün işten çıkarılması... İşte bu herkesin başına gelebilecek bir şey değildir. Daha da önemlisi kızın ailesinin Simon´ın beyaz olduğundan haberi yoktur. Ve daha da önemlisi kızın babası çok tutucudur. Tam curcuna yani...

Künye
Filmde Simon´ı Ashton Kutcher oynuyor. Cici kızı ise Zoe Saldana canlandırıyor.

Yorum
Film tipik bir romantik komedi. Espriler saçma. Sahnelerin sonu bile öngörülebiliyor ki filmin sonu zaten belli. Oyunculuklar öyle usta oyunculuk gerektiren bir film de değil. Senaryonun basitliği açısından bizim yerli filmlerle kapışacak düzeyde. Hiç beğenmedim. Ama romantik komedi işte. Bu türleri seven geniş bir bayan seyirci kitlesi var. Bu yüzden diyorum ki: Eğer o bayan listesindeyseniz , filmi izleyin. Değilseniz , hiç bulaşmayın.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: