24 Şubat 2016 Çarşamba

"Kirli Para" Barda Geçen Olayları Anlatıyor...

Tom Hardy'nin geçen hafta keşfettiğimiz “44. Çocuk” adlı filmi çok güzeldi. Oynadığı Leo Demidov karakteri bizim evde bir hadtadır konuşuluyordu. Ve ona eşlik eden de Noomy Rapace. Hanımefendinin canlandırdığı Raisa Demidov karakteri de dilimize dolamış durumdaydı.

Dün film portalında gezerken bir filme rastladık ve sırf Tom Hardy oynuyor diye izlemeye karar verdik. İlk 5-10 dakikayı izledik. Derken “A AA! O da ne?” Beyefendiye yine Noomy Rapaceeşlik ediyor. Sanki kosssssskoca Hollywood'da başka oyuncu kalmamış gibi yine aynı ikili başrolde. Benim için filmin bittiği an işte o andı. Ama filmi bıraktım mı? Tabi ki bırakmadım. Sonuna kadar izledim. Peki beğendim mi? Onu da yorumlarda söyleyeyim. Önce size şu filmden bir bahsedeyim.

Özet
2014 yapımı “Kirli Para” (The Drop) adlı film bir suç filmi. Hikayeye göre Bob, bir barmendir. Kuzen Marv ile birlikte Brooklyn'de mütevazi bir mekan işletmektedir. Ancak Brooklyn'deki her bar gibi burası da bir kasa bardır. Yani mafyanın kirli paraları belirli günlerde buralarda gizlenir ve saati geldiğinde bu paralar ilgili şahıslara ulaştırılır. Bir gece tam da kasa bar oldukları bir gece -neyse ki paralar sahiplerine teslim edildikten hemen sonra-  Bob ve Marv'ın barı iki maskeli hırsız tarafından soyulur. Ne tesadüftür ki aynı gün Bob dünya tatlısı bir kızla tanışır...

Künye
Filmde Bob'ı Tom Hardy oynuyor. Dünya tatlısı kızı ise Rapace canlandırıyor. Film bir kısa öykü uyarlaması. Senaristliğini ise Dennis Lehane yapmış. “Zindan Adası” ve “Gizemli Nehir” de beyefendinin ünlü filmleri arasında.

Yorum
Ben filmi çok beğenmedim. Durağan ve sıradan bir filmdi. Son ana kadar. Son anda biraz aksiyon girdi ve işin rengi değişti. Ama yine de filmin sıradanlığı ve durağanlığı değişmedi.

Yani çok süper bir film değil. Film yokluğuna düşerseniz; izleyebilirsiniz.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: