19 Şubat 2016 Cuma

"Spy Game" Ajancılık Oyunu...

İyi filmlerin güzel bir yönü var. Birkaç kez izleyebiliyorsunuz. Hepsinde de aynı tadı veriyor. Bazen komedisi sayesinde; bazen heyecanı sayesinde; bazen senaryosu sayesinde; bazen de görsel şöleni sayesinde... Üstelik her izlediğinizde daha bir keyif alıyorsunuz. İşte o çok güzel oluyor. Ben de öyle bir izledim geçen hafta. Daha önce de izlemiş olmama rağmen ilk günkü tazeliğiyle izledim. Size filmden bahsedeyim.

Özet
2001 yapımı “Spy Game” adlı film aksiyon ve dram türünde. Hikayeye göre Nathan'ın CIA'den emekliliğine beş kala, çok trajik bir haber alınır. Habere göre genç istihbarat görevlisi ve aynı zamanda Nathan'ın çekirgesi Tom, Çinliler tarafından iş üstünde yakalanmış ve ele geçirilmiştir. Tom'ın kurtarılması için derhal bir kriz masası oluşturulur. Komisyona Nathan da dahil olur ama bir problem vardır. Komisyon üyeleri Tom ilgili meselenin bazı yönlerini Nathan'dan da, basından da gizlemektedirler. Eski toprak Nathan ise yeni yetmelere boyun eğecek değildir.

Künye
Filmde Nathan'ı Robert Redford oynuyor. Tom'ı ise Brad Pitt canlandırıyor.

Yorum
Film güzel. Sürprizli sonu var. Ama senaryo biraz karışık. Bir baştan bir sondan ilerleyen şaşırtmaları sebebiyle takip etmesi zorlaşıyor. Zaten hikayenin kendisi karmaşık. Bir de geçmiş zaman ve mevcut zaman paralel ilerleyince hepten karışıyor.

Ama izlenir. Hatta iki kere izlenir. Ben öyle yaptım. Siz de öyle yapın :)))


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: