21 Mart 2016 Pazartesi

"Deadpool" Fazla Söze Gerek Yok...

“Perşembe öğleden sonram boş!” Çalışan biri için ne kadar güzel bir cümle değil mi? Saat 17.00'ye kadar istediğim herşeyi yapabilirim. Herrrşeyi... Ve benim en sık yaptığım şey; kendime vakit ayırmak oluyor. Eh benim için kendine zaman ayırmak demek, sinemaya gitmek demektir. Ben de öyle yapıyorum. En son geçen hafta önce Deadpool'a gittim. Gerçi artık herkes izledi ama bahsetmezsem olmaz; içimde kalır.

Özet
2016yapımı “Deadpool” fantastik bilim kurgu karması bir film. Hikayeye göre Wade eski bir askerdir. Kahraman olmak istediği için askeriyeye girmiştir ama o işin kendine göre olmadığını anlayınca askeriyeden ayrılmıştır. Askeriyeden aldığı eğitimi ise el alemin pis işlerini halletmek için kullanır. Tabi belli bir para karşılığında. Wade'in güzel de bir sevgilisi vardır. Gel zaman git zaman, hayat Wade'e güzelken, birden işler değişir. Wade kanser olduğunu ve çok yakında öleceğini öğrenir. Wade için hayat bir anda anlamını yitirir. Ta ki adamın birinin elinde bir kartvizitle gelip Wade'e sıradışı bir tedavi yöntemi teklif etmesine kadar...

Ryan Reynolds
Künye
Filmde Wade'i yani Deadpool'u benim ilk kez severek izlediğim bir oyuncu oynuyor: Ryan Reynalds. Gerisi çok da önemli değil. Filmin bir uyarlama olduğunu söylemeye de gerek yok herhalde.

Yorum
  • Filmin çok küfürlü olduğu söyleniyor. Evet doğru. Ama herhangi bir Amerikan filminden daha küfürlü değil. Ha Türkçe dublajı da çok küfürlüydü. İşte ona alışık değiliz. Yer yer kulaklarımı tıkadım ve “iyi ki tek başına gelmişim” dediğim oldu.
  • Filmde bol miktarda cinsel içerikli espri var. Ama Deadpool öyledir. Az bile :)))
  • Çizgi romanlardaki Deadpool çok iyi aktarılmış. Oldukça iyi bir film.
  • Kadınların seveceği türden bir film değil. Ergenuslar içinse biçilmiş kaftan.
  • Böyle bir filmi tavsiye edecek değilim tabi. Ama izleyeceğinize de adım gibi eminim. İzleyin. Görün gününüzü :)))


Hayata İyi Seyirler...   

Hiç yorum yok: