30 Mart 2016 Çarşamba

"Smokin" Jackie Chan Filmlerinin En Kötüsü...

Büyük oğlum Hot Fuzz'ı izlediğinden beri Hot Fuzz'ı izlemek istiyor. Tabi şiddet içerikli bir kaç sahnesi yüzünden o filmi izlemesini istemiyorum. Benim kontrolümde izlemesi lazım; o da benim işime gelmiyor.

Ben de bari başka bir aksiyon komedi bulayım dedim ve bir Jackie Chan filmi açtım. Anlatayım...

Özet
2002 yapımı “Smokin” (Tuxedo) adlı film aksiyon komedi türünde. Hikayeye göre Jimmy Tong taksi şoförüdür. Ama onu diğerlerinden ayıran bir özelliği vardır. Jimmy Tong yetiştirir. Tabi geliştirdiği yöntemler ve hileler sayesinde. Onun bu özelliği çok özel bir ajanın dikkatini çekmiştir. Bu özel ajan Clerk Delvin'e bir test yapar ve sonra da onu özel makam şoförü olarak işe alır. Bir gün özel ajan Clark Delvin iş üstündeyken bir patlama esnasında ağır yaralanır ve son nefesinde imdadına Jimmy Tong yetişir. Özel ajan gider ayak Jimmy Tong'a çok özel ve gizli bir bilgi verir ve hayatını kaybeder. Yarım kalan işi bitirmek ise Jimmy Tong'a düşecektir.

Künye
Filmde Jimmy Tong'ı Jackie Chan oynuyor. Biz onu hep karate yaptığı komik sahnelerden tanıyoruz. Oysa ki beyefendi çocuk yaştan itibaren çok disiplinli bir müzik eğitiminden de geçmiş. Onu da belirtmek lazım. Kimse durup dururken Jackie Chan olmuyor yani.

Yorum
Film bence Jackie Chan'in en vasat filmlerinden biri. Senaryo gereği giydiği o smokin ve ona kattığı süper güçler bile filmi renklendirmeye yetmemiş. Yine de izlemek isterseniz; siz bilirsiniz.


Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: