28 Mart 2016 Pazartesi

"Taşkınlar Kulübü" Oxford'un En İğrenç On Öğrencisi...

Ünlü üniversitelerin öğrencilerini anlatan filmler sanırım çok tutuyor. İnsanlar oralarda neler olduğunu bazen imrendiği için bazen de kıskandığı için öğrenmek istiyor. İyi öğrencilerin neler yaptığını zaten herkes biliyor. Ama kötü öğrencilerin neler yapabileceğini görmemiz için filmlere bakmamız gerekiyor. Hadi bakalım o zaman...

Özet
2014 yapımı "The Riot Club" (Taşkınlar Kulübü) adlı film suç ve dram türünde. Hikayeye göre Oxford Üniversitesinde gizli bir kulüp vardır. Hem de yüzyıllardır. Bu kulüp 10 kişilik bir gruptan oluşur. Her türlü suçu işlemeye meyilli 10 erkekten oluşur. Delikanlıların neredeyse hepsi para babasıdır ve hepsi parayla her şeyi satın alabilmektedirler. O yıl kulübün üye sayısı sekizdir ve acilen iki üye bulunmalıdır. Üyeler derhal iki aday bulurlar. Bunlardan biri abisinin çok zengin ama ezik Ryle ve diğeri de çok zengin ama mütevazi Miles'dır. Ama her ikisinin de kulübün içeriğinden tam olarak haberleri yoktur.

Künye
Filmde yarı ünlü diyebileceğimiz bir kaç oyuncu var. Ama daha önemlisi filmin bir tiyatro oyunundan uyarlanmış olması.

Yorum
Film çok iyi değil. Daha doğrusu benim beklentim daha farklıydı. Bazı sahneler de çok saçmaydı. Darmadağınık bir filmdi. Ben pek beğenmedim. Yine de siz bilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Spoiler vermek istemediğim için fazla bir şey söyleyemedim. Pek çok açıdan eleştirilecek yok yanı var.

Hiç yorum yok: