27 Mart 2016 Pazar

"Beni Terk Eder Misin?" Örnek kadın...

Romantik komedilerde gelgitleri olan insanları izleriz. Bir dargın bir barışık ilişkiler vardır. Bir aşık bir düşman çiftler vardır. Ama dün bir romantik komedi seyrettim ve gelmiş geçmiş en gayretli kadın karakteri izlemiş oldum. Size de anlatayım.

Özet
2000 yapımı "Beni Terk Eder Misin?" (Commited) adlı film romantik komedi türünde. Hikayeye göre Joline, bir bar işleten evli bir kadındır. Jo çalışkandır, iyilikseverdir, temizdir, düzenlidir, eğlencelidir, güzeldir, naziktir. Tüm iyi huyları kalbine sığdırmış bir kadındır. Üstelik evlidir ve kocasına da çok aşıktır. Ancak kocası Carl, karısı kadar kendini tamamlayabilmiş biri değildir. Hala istediği gibi bir işi yoktur. Sürekli bunalım halindedir ve kafasını toplamak için bir süre uzaklaşmaya karar verir. Jo, iyi günde ve kötü günde sözüne sadık kalır ve buna anlayış gösterir. Ne zaman ki bu ayrılık beklenenden uzun sürer; işte o zaman Jo kocasını bulup eve getirmek için kolları sıvar.


Künye
Filmde Jo ve Carl'ı Heather Graham ve Luke Wilson oynuyorlar.

Yorum
Başta da söylediğim gibi ben filmdeki Jo karakterini çok beğendim. Gerçekten örnek bir karakter. Çabuk pes etmeyen birini bulmak zor bugünlerde.

Açıkçası reytingi biraz düşük ama neden olduğunu bilmiyorum. Diğer romantik komedilerden fazlası var; eksiği yok. 

Bence izleyin. Yani illa ki bir romantik komedi izleyecekseniz; bence bunu izleyin.

Hayata İyi Seyirler...

P.S. Filmin afişi çok alakasız. İğrenç...

Hiç yorum yok: