29 Nisan 2016 Cuma

"Dünyanın Sonu" 20 Yıl Sonra Eski Arkadaşlar Yeniden...

Daha önce size "Hot Fuzz" filminden bahsetmiştim. Gelmiş geçmiş en iyi aksiyon komedi olduğunu da söylemiştim. Yine Hot Fuzz ekibi tarafından çekilmiş bir film keşfettim. Yönetmeni, senaristi hatta oyuncuları bile aynı. Size filmden bahsedeyim.

Özet
20 yıl önce
2013 yapımı "The World's End" (Dünyanın Sonu) adlı film bilim kurgu türünde. Hikayeye göre henüz lise çağlarındaki 5 çılgın arkadaş bir organizasyon yapıp; kasabadaki tüm barları (toplam 12 tane) bir gecede gezip her birinde bir büyük içki içmeye karar verirler. Hedefe ulaşmak için sabaha kadar uğraşırlar ama 12. bara ulaşmayı başaramazlar. Aradan 20 yıl geçer. Gençler artık kocaman efendi uslu adamlar olmuşlardır. İçlerinden biri hariç: Gary. Gary o geceyi hiç unutamamış ve eğlenceye hiç doyamamıştır. Bu yüzden 20 yıl geçmesine rağmen eski arkadaşlarına tek tek ulaşıp partiyi tamamlamak ister. Onları ikna etmek biraz zor olsa da Gary, arkadaşlarını kasabada toplamayı başarır. Kasaba tıpkı eskiden bıraktıkları gibidir. Ancak hiç bir şey aslında göründüğü gibi değildir.
20 yıl sonra

Künye
Filmin senaristi ve başrol oyuncusu Simon Pegg. Kendsine bir kaç filmden daha tanıdığımız bir kaç yarı ünlü oyuncu eşlik ediyor. Filmin yönetmeni ise Edgar Wright. 

Yorum
Film Hot Fuzz kadar komik değil. Ama aynı ellerden çıktığı çok belli. Yani yine eğlencesi bol bir film. 

Filmi izlerken bilim kurgu olacağını bilmiyordum. Aksiyon sanıyordum. O yüzden şok oldum. 

Pek çok bilim kurgu filmi var piyasada çoğu dandik ve saçma. Bu filmde en azından izlemeye değer bir şeyler var. 

Ben filmi orta karar da olsa beğendim ve size de tavsiye ederim. 

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: