20 Nisan 2016 Çarşamba

"Kazara Koca" Çok Kötü Film...

Önceki gece küçük oğlumla kafa kafaya çarpıştık ve bu yüzden dün sabah feci bir baş ağrısıyla uyandım. Migrenim tetiklenmiş. Dün bütün gün ağrı kesicilerle idare ettim. Akşama doğru ancak hafifledi. Akşam da basit bir film açayım dedim. Şöyle kafayı yormayacak bir romantik komedi iyi gider diye düşündüm. Size filmden bahsedeyim.

Özet
2008 yapımı "Kazara Koca" (Accidental Husband) adlı film romantik komedi türünde. Hikayeye göre Emma evlenmek üzere olan bir radyocudur. Emma'nın programı aşk temalıdır. Milyonlarca hayranı tarafından beğeniyle dinlenmektedir. Bir gün Emma'yı bir bayan hayranı arar ve  ilişkisinden emin olmadığını söyler. Emma'nın olumsuz yorumlarını dinleyen bayan hayran, sevgilisinden ayrılmaya karar verir. Ancak ne tesadüftür ki bu yayını, kadının sevgilisi Carl da dinlemiştir ve kızgın adam Emma'dan intikam almak isteyecektir. 


Künye
Filmde Emma'yı Uma Thurman oynuyor. Emma'nın sevgilisini Colin Firth oynuyor. Kızgın sevgiliyi ise Watchmen filmindeki Comedian rolünden başka bir yerde görmediğimiz Jeffrey Dean Morgan canlandırıyor.

Yorum
Filmin sadece ilk üç dakikası güzeldi. 

Filmi açtığım andan itibaren eşim söylenip durdu :)))

Filmde casting çok kötüydü. En başta Uma Thurman, kesinlikle romantik komedi oynamaya uygun bir kadın değil. Bence kendisi Kill Bill serisiyle oyunculuğuna noktayı koydu bitti.

Senaryo çok yapmacık. Oyunculuklar daha yapmacık. 

Ben hiç beğenmedim. Yine de siz bilirsiniz.

Hayata İyi Seyirler...

Hiç yorum yok: